|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Elin: Det er ingen som har sagt at det ikke også finnes andre damer som har forsvunnet, og at det er akkurat like trist. Og ja, familien til Martine er velstående, men for min del har det ikke noe med saken å gjøre.
|
|
|
|
#82 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?
Jeg sa ikke at det var riktig å gjøre det slik, det var kun et svar på din påstand om at det ikke var noen boikott i den saken. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Ja, jeg boikotter nå. Jeg hadde ikke bestemt meg før jeg leste denne tråden.
|
|
|
#85 |
|
Peppy!
|
Hadde det vært enklere å reagere om det var en fattig jente? Et barn? En mørkhudet? Er det slik at ressurssterke, hvite jenter skal gi litt mindre grunn til å reagere? Blir det feil å reagere på den ene når man ikke engasjerte seg i den andre? Jeg synes det er særlig riktig å gjøre noe når en morder blir beskyttet fordi han er så rik. Det er helt ubegripelig at Coca Cola lar dette passere. Corporate Social Responsibility i praksis - her viser Cola at det håndterer de ikke. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Etter å ha lest denne tråden er vi nå med på boikott! |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Sånn passe sane
|
Skal man ikke engasjere seg fordi andre ikke har fått like mye engasjement?
|
|
|
#88 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Jeg skal også boikotte, fra og med i dag. Og så har jeg lagt igjen en melding på veggen til Coca Cola på FB. Mange som har gjort det allerede, og det vises godt. Det hadde vært flott om de blir så presset at de avslutter samarbeidet med faren til mistenkte. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Passiv
|
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Jeg fikk ikke til å legge noen melding der jeg. Enten er jeg en idiot på FB (ikke utenkelig) eller så har de stengt for kommentarer. Jadda. |
|
|
|
#93 |
|
Passiv
|
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Da er det ikke jeg som er fb-idiot. Noe sier meg at de ikke vil ha tilbakemeldinger som ikke er glade og blide. |
|
|
|
#96 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Metallica!!
|
Du må klikke på "liker" før du får lov.
|
|
|
#99 |
|
|
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Man kan jo bli fan og så skrive noe for så å ikke bli fan igjen. |
|
|
|
![]() |
|
|