Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Flypriser - MÅ man reise med Ryanair?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-11, 14:40   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flypriser - MÅ man reise med Ryanair?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Jeg oppfattet innlegget ditt som at det var uaktuelt å fly RA til London fordi reisetiden til Torp er så lang. Derfor påpekte jeg altså at man kan fly RA til London fra Rygge, med reisetid på 60 min fra Oslo sentrum.

Det er uaktuelt å fly RA av flere grunner, tiden legger bare enda mer vekt på skålen. Jeg syns de er et motbydelig selskap, rett og slett. Jeg vil ikke at de skal ha noen av mine penger. Grunnen til at jeg nevnte reisevei, er at det kan hende tidsaspektet ikke hadde trukket vektskålen like mye ned om jeg bodde i Sandefjord eller Moss, og det ville vært betydelig vanskeligere å komme seg til Gardermoen.

Både Rygge- og Torpekspressen stopper på Bussterminalen, som da ville vært vårt nærmeste påstigningsted. Den tiden bussen tar derfira er da lenger enn det flytoget tar, og i tillegg har vi mulighet til å hoppe på flybussen direkte til Gardermoen 5 minutter gange opp i gata.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.