|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lasagne. Hva gjør jeg feil?
Nei, jeg kan godt ha lite saus, men det må være nok til mange lag med pasta, det er ikke nok med bare ett lag, liksom. Kanskje poenget må være tynne lag med saus mellom platene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Lasagne. Hva gjør jeg feil?
Absolutt. Jeg tror ofte man tar mer saus i lagene enn det som er nødvendig. Heller flere tynne lag, enn få og tykke.
![]() |
![]() |
#3 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Lasagne. Hva gjør jeg feil?nei, jeg foretrekker mye saus og lite pasta. Pasta er kjedelig og usunt, saus er godt. Jeg bruker forøvrig å lage lasagne med squashskiver i steden for pasta, og den er veldig flytende. Så jeg burde vel egentlig ikke uttale meg i det hele tatt her
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Lasagne. Hva gjør jeg feil?Jeg vil bare infårmere om at jeg i dag har laget verden beste lasagne. : |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|