Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvordan virker Ryanair?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-11, 23:57   #14
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan virker Ryanair?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Her synes jeg det var mange merkelige holdninger....
Du gidder ikke å kjøpe priority-billetter fordi du gambler på at det "alltid ordner seg" og at kabinpersonaler hjelper dere sånn at dere får sitte ved siden av hverandre? ... men om det ikke lykkes da? Kabinpersonalet har ikke alltid hverken tid eller anledning til å flytte og bytte etter alle passasjerers ønsker. Noen vil sitte foran, noen vil sitte bak, noen vil sitte nærme toalett, noen nærme utgangsdørene, noen ved nødutgang, noen sammen med barna sine, noen vil sitte ved midtgang, noen ved vinduet osv. Mange hensyn å ta.

Er det rettferdig at damen som har betalt for prioitert boarding/billett skal være nødt til å flytte seg fordi at dere, som ikke har det, skal sitte ved siden av hverandre?

Livet hos RA er ikke rettferdig, og heller ikke hos andre flyselskaper. Det er jo RA som selskap som velger free seating, ikke vi som passasjerer. Og jeg skjoenner hvorfor, det gaar jo mye raskere naar folk stresser for aa finne seg seter paa flyet. Jeg har observert at ca 50-70% av passasjerene betaler for priority boarding og lurer jo paa om RA ville vaert kynisk nok til aa selge PB til alle passasjer paa en flight?

Og skulle det ikke lykkes aa sitte sammen, saa faar vi sitte fra hverandre. Mulig det hadde blitt stress for de som skulle sitte ved siden av barna, jeg ville iallefall tilbydt meg aa bytte om jeg skulle paa en liten times tur og reiste i et reisefoelge paa kun voksne. Jeg er kanskje farget av at jeg oftere reiser alene eller med kollegaer paa jobbreiser. Da sitter vi aldri sammen, for vi bestiller jo billetter hver for oss og faar tildelt sete etter preferanse.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.