Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvordan virker Ryanair?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-11, 21:11   #11
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan virker Ryanair?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Denne varianten skjer svært sjelden... SVÆRT sjelden. SAS venter kanskje noen minutter, og da med døren åpen. I det døren lukkes er nemlig flyet i kø for avgang og såkalt klarert for "pushback", dvs. flyvningen er i gang selv om man fysisk fortsatt er på bakken.

Ja, jeg var veldig overrasket, og har aldri opplevd det hverken før eller siden. Men damen ved gaten snakket med kapteinen på walkie-talkie, og det var tydeligvis han som sa ok. Jeg var sikker på at jeg var sjanseløs når jeg så at trappa var rullet vekk og døra var stengt. Han som sto og styrte trappa ropte til meg: "Neste gang må du stå opp litt tidligere!". "To innstilte flytog og en forsinkelse hjalp ikke akkurat!", ropte jeg tilbake.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.