Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-11, 11:59   #23
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg er helt enig, men da jeg bodde i England var det nok kvalitetsproduksjoner til at jeg så BBC flere ganger i uken. Her er det snakk om at det kan gå flere måneder mellom hver gang NRK har noe til meg. Og jeg må innrømme at akkurat nå følger jeg med på to serier (den ene på NRK2 dog). Og bare tenk på "Himmelblå". Jeg likte serien godt, men den var jo blåkopi av en britisk serie.

Grunnen til at Himmelblå var ein blåkopi av ein britisk serie, er vel helst fordi den faktisk er bygd på serien "Two thousand acres of sky". Den er berre tilpassa norske forhold.

Og akkurat det med å ikkje ha fått med seg om overgrepssaka i Alvdal, har vel kanskje ikkje så mykje med tv-vaner og gjer. Det har i alle fall ikkje vært mogeleg å lesa nokre norske aviser uten at den saka har vært nemnt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.