Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-11, 21:47   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Følger dere ikke med på sånt? Hva blir det neste? At dere ikke sorterer medlemslista etter tilbakemeldinger for å finne rænkingen deres heller? Særlig jeg tror på det der.

For en som brukte et drøyt år for å finne fram til bloggene, er det vel ikke så rart at det går nesten tre år før jeg finner fram til poppislista (som jeg herved har døpt den til.) Gadd ikke telle, men jeg befinner meg på side tre.
Forresten; hvorfor er det folk foran meg på poppislista med mange tusen innlegg færre enn meg som jeg nesten aldri har sett har skrevet noe smart. Altså- jeg mener ikke at de er dumme, bare ikke smarte nok til å ha fjørtn tusen ryktepoeng fordelt på tusen-totusen innlegg. Dette være juks. Jeg krever full etterforskning + innsyn i mapper!! :

Med mindre disse personene driver og skriver ultrasmarte ting på bil- og strikkeforumene i ett sett?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 21:50   #2
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Verst er det at treårsdagen min på FP gikk meg hus forbi uten at jeg fikk feiret.

Jeg stemmer for w og snurrer til alle!

Gammel 26-01-11, 21:57   #3
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg stemmer for w og snurrer til alle!

Sorry, Matilda, i følge den nye trenden skal det bare være én av alt som er godt, så det blir enten eller, ikke både og.

Gammel 26-01-11, 22:59   #4
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Forresten; hvorfor er det folk foran meg på poppislista med mange tusen innlegg færre enn meg som jeg nesten aldri har sett har skrevet noe smart. Altså- jeg mener ikke at de er dumme, bare ikke smarte nok til å ha fjørtn tusen ryktepoeng fordelt på tusen-totusen innlegg. Dette være juks. Jeg krever full etterforskning + innsyn i mapper!! :

Det er fordi disse er med i Privatsalongen, du kan lese litt mer her om lukkede underfora. I begynnelsen (tror det ikke gjør det mer, men det vet HP) ga prikker gitt i tråder på Privatsalongen uttelling, og det gjorde innleggene også. Men så ble det endret til at innlegg på Privatsalongen ikke telte med i innleggstelleren her inne, og det skjedde retrospektivt, sånn at mange gikk ned mye i innleggsantall. Men ryktekraften besto. Så derfor får man noen brukere med veldig høyt rykte uten særlig høyt innleggstall.

Gammel 26-01-11, 23:06   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er fordi disse er med i Privatsalongen, du kan lese litt mer her om lukkede underfora. I begynnelsen (tror det ikke gjør det mer, men det vet HP) ga prikker gitt i tråder på Privatsalongen uttelling, og det gjorde innleggene også. Men så ble det endret til at innlegg på Privatsalongen ikke telte med i innleggstelleren her inne, og det skjedde retrospektivt, sånn at mange gikk ned mye i innleggsantall. Men ryktekraften besto. Så derfor får man noen brukere med veldig høyt rykte uten særlig høyt innleggstall.

Takk! :fornøyd:

Du sier ikke dette bare fordi du ikke vil gi meg innsyn i mappene, vel?

Gammel 26-01-11, 23:10   #6
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde alle innlegg jeg har skrevet vært med i innleggstelleren, hadde jeg vært en smule høyere oppe på antallrankingen. Det ble jo slettet flere tusen!

Gammel 26-01-11, 23:15   #7
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Hadde alle innlegg jeg har skrevet vært med i innleggstelleren, hadde jeg vært en smule høyere oppe på antallrankingen. Det ble jo slettet flere tusen!

Døh-kvantiteten er ikke viktig her, det er kvaliteten som teller.
Jeg synes for øvrig at jeg begynner å få pinlig mange innlegg i forhold til ryktet mitt. (Og i forhold til at jeg faktisk jobber fulltid. ) Je, je, jeg skriver jo lynkjapt og skriver nesten før jeg leser, og ganske ofte før jeg tenker også.

Gammel 26-01-11, 23:20   #8
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Døh-kvantiteten er ikke viktig her, det er kvaliteten som teller.
Jeg synes for øvrig at jeg begynner å få pinlig mange innlegg i forhold til ryktet mitt. (Og i forhold til at jeg faktisk jobber fulltid. ) Je, je, jeg skriver jo lynkjapt og skriver nesten før jeg leser, og ganske ofte før jeg tenker også.

1. Du jobber jo ikke fulltid, du er jo lærer, det blir aldri fulltid.
2. Til det siste: Det vet vi.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 23:24   #9
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

1. Du jobber jo ikke fulltid, du er jo lærer, det blir aldri fulltid.
2. Til det siste: Det vet vi.

Jeg ser kimen til en potensiell krangel her, men jeg er nødt til å legge meg. Har full dag i morgen. Fra 9-12.

Gammel 26-01-11, 23:14   #10
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om du vil ha innsyn så må du bli modde, og disse stillingene lyses ut ca annethvert år. Den som har gitt mest vin til meg (de andre på Styrerommet vet det ikke, men det er egentlig jeg som bestemmer her) får jobben.

Emneord
esmepusen, klassiker, n = 1, ryktepoeng, ryktet forteller

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.