Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-11, 22:15   #321
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

:hvisker: For meg er du nr. 1 Nabojenta. Om det hjelper på. Men ikke si det til noen av de andre.

Gammel 26-01-11, 22:17   #322
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ai. Det var ikke de bildene jeg ville ha på netthinnen.

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

= Typisk brøleape fra Bergen.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

007 er ikke bare poppis, hun er gullfisk også. Dette du bare ha fått med deg en eller annen gang?

Ja, jeg må da det? Men man glemmer da ikke slike viktige ting?

Nr 4. Nevnte jeg at jeg er poppis nr 4?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 22:18   #323
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mange poeng må man ha for å få "et rykte de fleste bare kan drømme om."
10.000? 100.000?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 22:19   #324
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nr 4. Nevnte jeg at jeg er poppis nr 4?

Dersom du klarer å se forbi colabunnøynene dine, så ta en titt på innlegget fra Irma du!

:hvisker: For meg er du nr. 1 Nabojenta. Om det hjelper på. Men ikke si det til noen av de andre.

Gammel 26-01-11, 22:20   #325
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dersom du klarer å se forbi colabunnøynene dine, så ta en titt på innlegget fra Irma du!

Tror du det er kaldt å sove ute i Tromsø i slutten av februer?

Gammel 26-01-11, 22:20   #326
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

De få gangene jeg gir røde, så foretrekker jeg at det er minst 1000 minuspoeng eller noe.

Ikke sant! Du sa det!

Jeg merker at lysten til å rødprikke er ganske fraværende når alt man gir er en syrlig kommentar, liksom. Ikke engang -1 poeng.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 22:21   #327
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Da vil du det ikke nok, Lille Meg.

Gammel 26-01-11, 22:23   #328
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Tror du det er kaldt å sove ute i Tromsø i slutten av februer?

Så nå skal du true med å kaste meg ut fra hotellrommet, liksom? Jeg tar det helt rolig, for jeg vet at du er alt for glad i meg til å la med fryse. Og så gleder du deg alt for mye til å vise meg den nye "nattkjolen" din ...

Gammel 26-01-11, 22:24   #329
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har jeg ikke vært på dette forumet så lenge, men jeg har aldri opplev noen som har gnålt så mye om prikker og poeng som deg her inne Lille meg.
Litt synd i grunn, for nå er det det jeg tenker hver gang jeg ser nicket ditt.

Gammel 26-01-11, 22:25   #330
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Men det er jo det som er problemet. Jeg gir bare ett! Dermed gir jeg 0 minuspoeng.

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg merker at lysten til å rødprikke er ganske fraværende når alt man gir er en syrlig kommentar, liksom. Ikke engang -1 poeng.

Jeg tror man gir -1 uansett. Ergo har man prosentvis mye større injurierende kraft når man bare gir én prikk enn når man gir flere. Nyt det så lenge du kan.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 22:25   #331
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Da vil du det ikke nok, Lille Meg.

Og, Kitty har et poeng.

Gammel 26-01-11, 22:26   #332
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Nå har jeg ikke vært på dette forumet så lenge

2007. Det er da en stund det?

Gammel 26-01-11, 22:28   #333
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Standard

2007. Det er da en stund det?

Oi, det er så pass ja.
Føler meg som en "fersking" enda. Men så var jeg ikke så aktiv i starten at det gjorde noe.

Gammel 26-01-11, 22:29   #334
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lille meg, du må nok skaffe deg en hitman med full prikkepott.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 22:30   #335
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Så nå skal du true med å kaste meg ut fra hotellrommet, liksom? Jeg tar det helt rolig, for jeg vet at du er alt for glad i meg til å la med fryse. Og så gleder du deg alt for mye til å vise meg den nye "nattkjolen" din ...

Eh... Ja. Vi bør kanskje ta dette på PM?

Gammel 26-01-11, 22:31   #336
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Standard

Øy, hva er det Nabojenta og Agenten har på gang her?

Gammel 26-01-11, 22:31   #337
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neida.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 22:32   #338
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Kanskje. Kanskje ikke.

Gammel 26-01-11, 22:32   #339
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg føler at jeg, og det viktige spørsmålet mitt, blir ignorert.

Er det fordi jeg bare er på side tre på rankingen, eller?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 22:33   #340
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sa noen noe?

Emneord
esmepusen, klassiker, n = 1, ryktepoeng, ryktet forteller

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.