|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hunder i barnehagegarderoben | |||
Greit å ta med hunden inn |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 4,91% |
Ikke greit å ta med hunden inn |
213 | 95,09% |
Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?En hund har ingen ting inne i en barnehagegarderobe å gjøre av to grunner:
![]() |
#2 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Jeg er enig med deg |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Twinsouls
Hvor: Sørlandet
![]() Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?
Som jeg skulle ha sagt det selv.
![]() |
#4 |
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Jeg lurer på HVORFOR i alle dager hun skal ta med hunden inn i barnehagen? Det ville ikke falt meg inn. Men så har jeg heller ikke hund da.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forrige mandag var det masse hundebæsj i lekeområdet i storebrors barnehage |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Signerer!
Signerer igjen!
![]() |
#7 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Vi har hund, og jeg kunne ikke tenkt meg å ta ham med meg innenfor porten i barnehagen engang.
![]() |
#8 |
Livsnyter
|
Signerer denne. Hunden blir bundet utenfor det inngjerdete uteområdet. Hunder har ingenting inne i et barnehageområde å gjøre. Hadde blitt rimelig perfleks hvis jeg hadde sett en hund inne i en garderobe og hadde garantert bemerket det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fabelaktig
|
Signerer.
Ikke om dine barn hadde vært livredde for hunder heller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
Denne var kanskje ikke til meg, men jeg vet rett og slett ikke helt hvorfor mine barn er redd hunder. Storebror er en veldig skeptisk fyr, særlig til ting han oppfatter som "ukontrollerbare". Han er reddere hunder enn hester, for eksempel, pga. bevegelsesmønsteret (vil jeg tro). Vi har ingen venner med hund, så vi har begrensede muligheter til å "venne ham til" også. Vi øver med naboens Buster når vi treffer på ham, det er det eneste.
![]() |
#12 |
Ringskrømt
|
Jeg synes det er helt OK å spørre hundeeieren om å gå ut hvisomatte. Men jeg har ikke noe "nei til hund i barnehage" motto, så jeg som forelder hadde nok ikke reagert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Jeg synnes ikke en hund har noe å gjøre i nærheten av barnehagen. Verken rett utfor porten, inne på område og værtfall ikke INNE i barnehagen.
![]() |
#14 |
Nattrangler
Det mener jeg også.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Jeg synes ikke det er greit, og hadde blitt fly forbanna om jeg hadde oppdaget en hund i min sønns garderobe. Han er allergisk mot pelsdyr, og blir veldig tett dersom han kommer i kontakt med dyrene. Og at det finnes flere som ham i HVER barnehage, er jeg rimelig sikker på!
![]() |
#16 |
Ustabil
|
![]() Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Jeg kjenner at jeg er litt laid-back her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
Jeg forstår årsaken til at du er laidback mht dette, og det er greit nok. Men nå er det ikke alle barn som er allergifrie og uredde.
![]() |
#18 |
Ustabil
|
Det jeg ville fram til i forhold til allergi er at hvis jeg vet at barnehagen har vært på gårdsbesøk og hestesenter så går jeg ut i fra at ingen av barna lider av kraftig og farlig allergi. Da ville ikke DET i seg selv vært argument for å ikke ta med hunden i barnehagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har bakt søte kaker
|
Den er grei. Jeg antar vel egentlig at det er barn med allergi mot pelsdyr i alle barnehager jeg, men der hvor det ikke er det, er ikke allergi i seg selv noe argument.
![]() |
#20 |
Til tider hjulbeint
|
Du kan ikke vite om ett av barna ikke var med pga allergi, du kan ikke se på min sønn at han er på en annen avdeling når de andre er på gården og du ser heller ikke at han får medisiner før de andre drar til bondegård for at han ikke skal bli syk når de kommer tilbake. Du ser heller ikke at de må vaske hender, ansikt og at støvler blir spylt på utsiden før de blir tatt med inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|