|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei, jeg blir overhodet ikke lei meg om noen ikke liker det jeg liker. Jeg er ganske allsidig i smaken også, så jeg kan ikke settes i en eller annen bås. Jeg liker så mye forskjellig og jeg liker å skifte etter anledning.
![]() |
#62 |
Pauset
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei jeg blir ikke lei meg av å lese at andre ikke liker det samme som meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Passiv
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nope. |
![]() |
![]() |
#64 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei, virkelig ikke.
![]() |
#65 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei.
![]() |
#66 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei, jeg har omfavnet min indre kjerring. Sannsynligheten er dessuten absolutt til stede for at jeg skal ha meninger om (mislike) klærne til den yngre garde i langt større grad enn de misliker min.
![]() |
#67 |
Helt konge
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Niks. Virkelig ikke. Det skulle ha tatt seg ut at jeg ble lei meg for at andre har annen smak en meg. Det være seg klær, interiør, mat, musikk eller andre ting. Jeg kan virkelig ikke ta det som et angrep mot min person at for eksempel Kamerat Toffskij ikke liker velurstoffer, Tallulah synes skotypene jeg liker er klumpete eller at Mamari synes at kort hår er kjerringaktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei jeg blir ikke lei meg, men misliker i bunn og grunn slike på samme måte som navnetråder og andre lignende diskusjoner, for egentlig handler det om å snakke dritt om noe ved andre på en legitim måte. Det kan fort bli litt personlig, selv om man uttaler seg generelt. Man kan dessuten lure på hva som får folk til å ønske å starte slike tråder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei. Kler meg i mye forskjellig og er trygg på meg selv.
![]() |
#70 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Det er helt greit om noen flirer av klærne mine. Jeg legger ikke sjela mi i alle plaggene, men noe må jeg ha på meg. Når man ikke passer standardstørrelse er det vanskelig å finne klær som sitter pent. Jeg vet jo godt at jeg har endel klær som ikke akkurat er så veldig flotte.
![]() |
#72 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)
Der er jeg også. Jeg kler meg i det jeg trives i. Får ofte positive tilbakemeldinger, og de som evt. ikke liker stilen eller klærne holder kjeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Det kommer helt an på hvordan budskapet blir formidlet. "Du ser altså litt for party ut" takler jeg dårlig, mens "OM er altså ikke meg" går helt greit.
![]() |
#74 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Det kommer an på hvordan det sies og hvem som sier det. Stort sett bryr jeg meg ikke.
![]() |
#75 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Selvsagt ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Haha, jeg kan også reagere som Xian; hvis jeg får et kompliment fra en som vanligvis ikke deler min smak, lurer jeg på om jeg har bommet helt.
![]() |
#78 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei, blir ikke lei meg, men det hender jo man føler et stikk av noe som ikke er direkte happy om man får en dårlig skjult anti-kompliment fra noen man vanligvis føer seg på nett med.
![]() |
#79 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)
Det var godt å vite! Og selv om det er plagg jeg ikke liker, betyr jo ikke det at jeg ikke syns andre som bruker det kan ha en kul stil som passer dem.
![]() |
#80 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Vet ikke om noen deler min oppfatning, men jeg mener at dersom man ikke har noe positivt å si om klærne og klesstil til en person man omgås så kan man like godt holde munn om det. På direkte spørsmål er det selvsagt noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|