|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)I de siste dagers klesmerke/kjerring/klesstil-tråder ser jeg at noen blir lei seg og føler seg tråkket på tærne. For min del spiller det null og niks rolle om noen ikke liker klesstilen min eller syns jeg er kjerring, men jeg skjønner at det ikke gjelder alle. Jeg syns det er så opplagt at folk liker forskjellige ting, og at det går begge veier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei, kunne ikke brydd meg mindre. Hva så om folk synes jeg går i kjerringklær?
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nope, like lite som jeg bryr meg om hva andre har på seg. Jeg bruker det jeg liker, og finner komfortabelt, så får andre gjøre det de vil. |
![]() |
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei, egentlig ikke. Men hvis det er helt massivt at klesstilen min oppfattes som harry eller noe sånt, ville jeg bekymret meg litt for hva folk tenker om meg.
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nåh, det kommer veldig an på hvem det er som er ute og synser.
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Niks, det har jeg vokst i fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei, det gir jeg fullstendig bæng i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei, jeg kan ikke akkurat si at jeg blir lei meg for det. Det er jo selvsagt at folk har ulik smak, ellers ville det vært en ganske kjedelig verden tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei.
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Ikke stilen sånn i sin alminnelighet, men jeg synes ikke det er spesielt hyggelig å høre direkte fra andre at de ikke liker enkeltplagg jeg har. (Jeg skjønner jo at det er uunngåelig at noen mener det, men de kan godt holde det for seg selv.
![]() |
![]() |
#11 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei, virkelig ikke. Om noen synes jeg kler meg helt håpløst, er vel sjangsen stor for at jeg tenker det samme om deres klesstil. Så da vil nok eventuell kritikk mottas med ett tenkt "right back at you"
![]() |
#13 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei. Det blir jeg ikke gitt.
![]() |
#14 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Neh. Verre hvis noen sier "den var skikkelig stygg på deg".
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)
Mener du når de sier det rett til deg, eller også generelt? Som hvis noen skulle kommentere på en kjole fra et nettsted her inne, og si at "huff, den var kjerringaktig, syns jeg", uten at de visste at du eide den?
![]() |
#16 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Ja, det kan jeg bli. Jeg er usikker på egen "stil" som det er og famler ofte i blinde når det kommer til klær. Da er det ikke spesielt morsomt å høre at man er kjerring/kjip/for ungdommelig eller whatever.
![]() |
#17 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei, det kunne ikke brydd meg mindre om folk liker eller misliker hvordan jeg kler meg, så lenge jeg sjøl er komfortabel med det.
![]() |
#18 |
intro
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)
Akkurat ord som "kjerringaktig" kan jeg nok tåle, men jeg tenkte mest på kommentarer rett til meg, ja - at man ikke kler plagget, at det er stygt osv.
![]() |
![]() |
#19 |
Borte
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Huff, nei, JEG liker ikke klesstilen min selv engang.
![]() |
|
|