Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-11, 20:41   #21
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)

Nei, det tror jeg ikke jeg ville blitt. Jeg får mange positive kommentarer på klesstilen min, så jeg synes det ville vært litt dumt av meg om jeg gikk i kjelleren over en negativ kommentar.
Men jeg antar at de som ikke liker klærne mine holder det for seg selv.

Gammel 18-01-11, 20:42   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjelden.
Jeg føler forresten at jeg har en ganske variabel klesstil.
Selv om det har blitt en del Chill og Cream i det siste, så liker jeg også fargerike strømpebukser og kule skjørt. Det må ikke bli for søtt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 20:42   #23
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Nåh, det kommer veldig an på hvem det er som er ute og synser.

Helt enig!

Om det er noen jeg selv anser som har goood smak, så har jeg nok tatt det mer til meg enn om det har vært noen jeg mener har kjerringstil f.eks.

Gammel 18-01-11, 20:42   #24
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Næsj, jeg bryr meg ikke. Og jeg går stort sett i klær fra UNO og Gudrun Sjøden, så jeg er visst skikkelig kjerring...

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 20:42   #25
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Blir du lei deg når du leser at andre ikke liker de klærne du liker?

Nei, det gjør jeg ikke. Det spiller ingen rolle hva noen måtte mene om den ene eller den andre stilen. Skulle noen komme bort til meg IRL og mene mye om klærne mine ville jeg vel lure på hva i all verden de hadde med det å gjøre, men jeg ville blitt irritert, ikke lei meg. Det får være grenser for hvor mye andres mening skal ha å si for meg nå, jeg er ikke 14 lenger akkurat.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 20:42   #26
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Men det kommer jo an på presentasjonen da. Hvis noen samtidig hadde klart å få meg tilbake til ungdomsskole-stadiet ift. selvtillit og komplekser, kunne jeg nok ha blitt lei meg.

Gammel 18-01-11, 20:42   #27
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Nei. Jeg er vant til det.

Gammel 18-01-11, 20:43   #28
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nei. Tvert i mot foretrekker jeg oftest klær andre ikke ville ha valgt. Hadde jeg hadde hatt en mindre representativ jobb kunne jeg fort blitt litt utagerende i klesstilen. Egentlig tror jeg jeg har en gothersjel.

Også det Candy sa.

Gammel 18-01-11, 20:44   #29
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, det kunne ikke brydd meg mindre. Jeg er veldig sikker på meg selv og min stil, og det har jeg alltid vært.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 20:45   #30
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ikke stilen sånn i sin alminnelighet, men jeg synes ikke det er spesielt hyggelig å høre direkte fra andre at de ikke liker enkeltplagg jeg har. (Jeg skjønner jo at det er uunngåelig at noen mener det, men de kan godt holde det for seg selv. )

Huff, da. Der har jeg jo syndet mot deg, husker jeg nå. Men du har så mange fantastisk fine klær at jeg tenkte at da måtte det være greit.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 20:46   #31
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Nei, men det kommer ann på hvem som ikke liker det. Hyggelig at mannen min liker klesstilen min da.
Mamma sine bemerkninger preller av meg. For ikke lenge siden var det denne: Ååå, har dere på dere lange underbukser i dag du da....!Søstern og jeg hadde på tights.

Gammel 18-01-11, 20:47   #32
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Huff, da. Der har jeg jo syndet mot deg, husker jeg nå. Men du har så mange fantastisk fine klær at jeg tenkte at da måtte det være greit.

Hi-hi, du husket det, altså? Det har ikke hindret meg i å bruke (og høste mange komplimenter for) skjørtet, da.

Gammel 18-01-11, 20:49   #33
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men å bli satt i muffinsbåt likar eg dårlig. Og om eg snur på det; eg blir veldig glad om nokon kommenterer positivt det eg kler meg i.

Gammel 18-01-11, 20:49   #34
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nei. Tvert i mot foretrekker jeg oftest klær andre ikke ville ha valgt. Hadde jeg hadde hatt en mindre representativ jobb kunne jeg fort blitt litt utagerende i klesstilen. Egentlig tror jeg jeg har en gothersjel.

Gammel 18-01-11, 20:49   #35
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du et skjørt Kanina ikke liker, Elinblu?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 20:50   #36
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hi-hi, du husket det, altså? Det har ikke hindret meg i å bruke (og høste mange komplimenter for) skjørtet, da.

Jeg følte meg vel trygg på at mange ville like det, så da var det mest kuriøst at jeg for en gangs skyld ikke delte din smak i ett plagg.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 20:50   #37
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, ikke om noen generelt kommenterer at de ikke liker de klærne jeg liker. Jeg synes jo selvsagt selv at smaken min er utsøkt.

Å få det servert direkte kan jo være en merkelig situasjon? Men jeg hadde nok taklet helt greit at noen på generelt nivå sa at typen klær jeg går med ikke er deres stil. Antagelig ville det jo vært gjensidig.

Gammel 18-01-11, 20:51   #38
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kle er vel ein såpass sterk identitetsmarkør at ein i dei fleste tilfelle uansett vil vere bevisst på ulikheiter mellom ein sjølv og folk som mislikar stilen ein har. I alle fall tenker eg slik.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 20:51   #39
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Har du et skjørt Kanina ikke liker, Elinblu?

Ja, minst ett. Det skal sies at jeg ikke hadde det på meg idet kommentaren falt, da. Da fikk jeg kompliment for en kjole i stedet.

Gammel 18-01-11, 20:51   #40
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nei, jeg har faktisk aldri brydd meg om hva folk mener om måten jeg kler meg på.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.