|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du blogg? (Ikke FP-blogg)Jeg har brukt blogspot lenge, men har nå gått over til Wordpress siden vi har fått en "familieblogg" med hver vår blogg tilknyttet også. Fornøyd med begge!
|
|
|
|
#44 |
|
|
Sv: Har du blogg? (Ikke FP-blogg)
Der er Word press lurt, jeg har matblogg og babygreier og alt i en blogg, men i kategorier som er fint ordnet og lett oversiktlig. For meg er det enklere enn å ha separate. Det går kanskje an i blogspot også?
|
|
|
|
#45 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har du blogg? (Ikke FP-blogg)Man kan kategorisere lenge og vel på blogspot også.
|
|
|
#46 |
|
|
Så bra! Jeg har vært kjempefornøyd med blogspot altså, så det er mer tilfeldig at jeg har droppet det. Funker fjongt!
|
|
|
|
#47 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blogg? (Ikke FP-blogg)Jeg har min egen hobbyblogg www.sigridsprosjekter.blogspot.com
|
|
|
|
#48 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blogg? (Ikke FP-blogg)Jeg kategoriserer ja, bruker etiketter på det så de som vil lese om "min sønn" kan sortere ut de, de som vil lese om "ferdige strikketøy" gjør det, men jeg føler at ting går litt over i hverandre... Men det er vel mer en brukerfeil altså... at jeg gjerne blogger flere ting når jeg først sitter der og rabler... Men tenkte det var lettere for lesere om de bare kunne lese en blogg som omhandlet bare hobby, eller bare en som omhandlet familien, ikke altså at bloggen oppdateres jo uavhengig av tema.
|
|
|
#49 |
|
~~~~~~~
|
Det går i rykk og napp.. Mest rykk egentlig
|
|
|
#51 |
|
One of These Days
|
Sv: Har du blogg? (Ikke FP-blogg)Har en hobbyblogg! |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Har du blogg? (Ikke FP-blogg)Nå har jeg lagt inn det første innlegget mitt på bloggen, men jeg skulle gjerne pyntet den opp litt. Den er litt kjedelig.
|
|
|
#54 |
|
~~~~~~~
|
|
![]() |
|
|