Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Har du blogg? (Ikke FP-blogg)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-11, 15:16   #41
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du blogg? (Ikke FP-blogg)

Ikke skryt på deg noe nå, fisken.

Gammel 04-01-11, 15:18   #42
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg har brukt blogspot lenge, men har nå gått over til Wordpress siden vi har fått en "familieblogg" med hver vår blogg tilknyttet også. Fornøyd med begge!

Gammel 04-01-11, 15:30   #43
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Ikke skryt på deg noe nå, fisken.

What, me?

Gammel 04-01-11, 15:41   #44
ingling

ingling sin avatar

ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg har tenkt en del på om jeg burde splittet min, i alle fall i en "hobbyblogg" og en "mammablogg". Men jeg er redd jeg ikke ville orke å følge opp mer enn en, er det ikke styr med mange?

Der er Word press lurt, jeg har matblogg og babygreier og alt i en blogg, men i kategorier som er fint ordnet og lett oversiktlig. For meg er det enklere enn å ha separate. Det går kanskje an i blogspot også?

Gammel 04-01-11, 15:47   #45
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan kategorisere lenge og vel på blogspot også.

:har opptil flere blogger:

Gammel 04-01-11, 15:49   #46
ingling

ingling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Man kan kategorisere lenge og vel på blogspot også.

:har opptil flere blogger:

Så bra! Jeg har vært kjempefornøyd med blogspot altså, så det er mer tilfeldig at jeg har droppet det. Funker fjongt!

Gammel 04-01-11, 15:50   #47
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Jeg har min egen hobbyblogg www.sigridsprosjekter.blogspot.com
Og så er det restaureringsprosjektet vårt på www.prosjektbuoen.blogspot.com

Gammel 04-01-11, 16:32   #48
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg kategoriserer ja, bruker etiketter på det så de som vil lese om "min sønn" kan sortere ut de, de som vil lese om "ferdige strikketøy" gjør det, men jeg føler at ting går litt over i hverandre... Men det er vel mer en brukerfeil altså... at jeg gjerne blogger flere ting når jeg først sitter der og rabler... Men tenkte det var lettere for lesere om de bare kunne lese en blogg som omhandlet bare hobby, eller bare en som omhandlet familien, ikke altså at bloggen oppdateres jo uavhengig av tema.

Men, denne miksen medfører jo at familien får med seg hobbyen, og det er egentlig ikke så dumt. (sikkert kjedeligere for de hobby-leserene som får med seg småting som barnehagestart, ny vogn, svangerskapets fremdrift, fødselsrapport når den tid kommer etc...)

Gammel 04-01-11, 22:25   #49
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg har tenkt en del på om jeg burde splittet min, i alle fall i en "hobbyblogg" og en "mammablogg". Men jeg er redd jeg ikke ville orke å følge opp mer enn en, er det ikke styr med mange?

Det går i rykk og napp.. Mest rykk egentlig
Sybloggen har jeg sammen med flere venninner - og her legger vi fine mønstre, linker og ting vi ønsker å sy.

Gammel 05-01-11, 00:42   #50
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg har en, hvor jeg blogger litt hverdagsting og litt generelle samfunnsbetraktninger.

Gammel 05-01-11, 00:49   #51
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Har en hobbyblogg!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 08:23   #52
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min blogg

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 09:43   #53
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har jeg lagt inn det første innlegget mitt på bloggen, men jeg skulle gjerne pyntet den opp litt. Den er litt kjedelig.
Er det vanskelig å gjøre noe med den?

Gammel 06-01-11, 10:53   #54
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Nå har jeg lagt inn det første innlegget mitt på bloggen, men jeg skulle gjerne pyntet den opp litt. Den er litt kjedelig.
Er det vanskelig å gjøre noe med den?

Nei. Det finnes mange templates. Du kan enkelt gå inn på malutforming i blogger, der ligger det noe..

ellers kan du laste ned her:

http://blo64rt.blogspot.com/
http://www.shabbyblogs.com/

Du kan også gå inn på html-kodingen på bloggen og justere kolonnebredder og antall kolonner.

Gammel 06-01-11, 11:55   #55
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk, da skal jeg se på det når jeg finner tid til det.

Gammel 06-01-11, 12:22   #56
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Min blogg - om hund og håndarbeid og tur og så der....

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.