|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
snur
|
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Det er skikkelig dårlige veier der nå. Såpeglatt om du kjører om Surnadalen! Jeg hadde ikke kjørt der, men evt. om Oppdal om dere skal nedover. Siden det er meldt mye vind hadde jeg heller ikke satset på båt. Jeg hadde nok blitt hjemme men om jeg skulle kjørt så hadde det blitt om Oppdal. Søstra mi kjørte fra Molde til Oppdal i dag og de ringte veiopplysninga og de anbefalte å ikke kjøre om Surnadalen nå.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Svoger og svigerinne har akkurat kommet over Hemnkjølen og har meldt om ekstremt dårlige forhold. De har en super vinterbil, så er ikke det som var problemet. Hadde gjort akkurat det samme som dere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Jeg bor midt i mellom og det er jo akebakke ute!!! Vi ble frarådet et besøk vi skulle i dag et kvarter unna.. De hadde vært på butikken og måtte kjøre i 40 hele veien. Det er såååpeglatt! Så nei - ikke dra!
![]() |
#24 |
priiiima donna
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Det er meldt masse snø, jeg hadde nok avlyst turen.
![]() |
#26 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Ja, er glad vi avlyste turen. Båt er uaktuelt pga pris, og pga at det eg blir dårlig bare ved tanken på å vere i en båt, spesielt når det er kuling. Nei, det blir bartenyttår i år. Takk for at dere som har vært i området i dag forteller om føret. Så veit vi at vi valgte riktig |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Veiene mellom Trondheim og Kristiansund er ikke av de verste, og sånn sett ville nok turen gått bra. Men, så lenge du er utrygg på føret, så skal du heller ikke begi deg ut på det. En usikker sjåfør er ingen god sjåfør, og dermed øker man risikoen for at noe skjer.
![]() |
#28 |
priiiima donna
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Kan no diskuteres den ja. Mellom orkanger og rindal syns ikke jeg veiene er noe særlig. Svingete og til tider uoversiktlig og mye tungtrafikk. . . Ikke noe gøy å kjøre der på verstingdager iallfall. Den andre veien skal jeg ikke uttale meg om.
![]() |
#29 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Bussen skled av veien her på vei til Kristiansund i dag. Hadde ikke dratt jeg heller på disse veiene. God nyttrsfeiring til dere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Veiene mellom Trondheim og Kristiansund, om man kjører om Hemnkjølen/Valsøyfjord, har jo blitt kjempefine. Vi kjører den strekningen ofte, senest i går, men jeg vet ikke om jeg hadde begitt meg ut på glatta i dag.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 31-12-10 kl 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|