Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det bare eg som er pysete, eller?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-10, 07:45   #1
eirink
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2010
eirink har et hav av muligheter foran seg
Ulykkelig

Er det bare eg som er pysete, eller?

Vi har egentlig avtalt å reise til et vennepar i Kristiansund på nyttårsafta. Vi bur i Trondheim. Siden vi har hund og dei ikkje er særlig glad i hund så hadde vi tenkt å reise ned nyttårsafta på formiddag og tilbake på 1. nyttårsdag på ettermiddagen, slik at dei slepp å ha hunden i huset meir enn nødvendig.
Men problemet no er jo at været har slått om heilt. Det er blitt mildt, og det er meldt både vind, snø og regn. Vi har en Peugeot, ikkje veldig god vinterbil akkurat, sjøl om eg har køyrt mange tusen km på vinterføre uten å havne utafor veien. Eg må køyre heile veien, siden min samboer ikkje har sertifikat. Har vel meir eller mindre sagt at vi dropper turen, men har på et vis litt dårlig samvittighet. Er jo ikkje ofte vi er i Kristiansund. Men bare tanken på å køyre slede heile veien til Kristiansund gjer meg nervøs. Det er jo ganske smalt og svingete en stor del av veien.

Dere som kjenner veien mellom Kristiansund og Trondheim, hadde dere kjørt nedover for et døgn i dette været som er meldt?

eirink er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31.