Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 12:26   #1641
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Maisi har fått ny lue! Hjemmestrikka...

Gammel 22-02-07, 13:11   #1642
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg bare poengterte at dette er noe man kan gjøre selv og
Er sikkert en tilsvarende ding som man putter nedi hjemme som de bruker. Resultatet blir nok mye det samme.
Ja det har reddet MANGE sko her.

Jeg misforsto deg litt

Javisst, jeg har gjort det selv flere ganger
Tatt på meg våte soller og "gått-til" skoene/støvlene

Disse var imidlertid så trange, jeg fikk de overhodet ikke på meg, så der måtte skomakeren hjelpe meg

Det er litt vanskelig akkurat over ankelen, vristen

Gammel 22-02-07, 13:14   #1643
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bestilt/kjøpt sommertøy til Oliver hos Cornelias Hus i dag
Har ikke bilder før det kommer, da jeg bare har snakket med Ida

det jeg har bestilt er
Molo vårjakke
Molo 3/4 bukse med genser
Molo shorts
rOhde 3/4 bukse med to matchende gensere

Gleder meg til det kommer

Kjolen min fra OM kommer i slutten av mars

Gammel 22-02-07, 14:51   #1644
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stakk innom Zara og kom ut med sort jeans - unnagjort på et par minutter.
Junior har fått ny utedress da den gamle var helt utslitt (nesten umulig å få tak i midt i sesongen ). Snuppa har fått nye Sorelstøvler.

Gammel 22-02-07, 15:01   #1645
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg misforsto deg litt

Javisst, jeg har gjort det selv flere ganger
Tatt på meg våte soller og "gått-til" skoene/støvlene

Disse var imidlertid så trange, jeg fikk de overhodet ikke på meg, så der måtte skomakeren hjelpe meg

Det er litt vanskelig akkurat over ankelen, vristen

Litt vanskelig å gå ut sko man ikke får på seg ja

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 22-02-07, 15:16   #1646
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Litt vanskelig å gå ut sko man ikke får på seg ja

JA så gæren er jeg at jeg kjøper sko UPRØVD fra det store utland til mange tusen, og så passer de iikke!!!!!

Gammel 22-02-07, 16:13   #1647
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har vært i Køben med datteren min på 10 år og da ble det noen innkjøp på mor. Måtte nesten ta bilder, for jeg er så fornøyd!

Kortermet bluse fra Bruuns Bazar. Smykker (t.v.) fra Urban Outfitters; englevinger i kjede og armbånd. Kul butikk, mye stæsj. T.h er smykker fra Oasis.

Singleter fra Malene Birger

Dritkul piratbukse/lang shorts fra Malene Birger med silkedetaljer på sidene og lommene, samt knapper bakpå linningen.

Lang og smal bukse i litt skinnende stoff fra Malene B. Jeg er SÅ fornøyd fordi jeg kom inn i str 40! (For et år siden deppet jeg over at ikke en gang største størrelse i MB og Bruuns passet meg )

Kortermet tynn strikketopp fra Saint Tropez

Bikini fra Missya (måtte bare, for den var så kul og kostet under 300,-)

Gammel 22-02-07, 16:38   #1648
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

RÅlekkert Kiddo!!
Likte spesielt godt den hvite blusen og MB toppene

Kjøpt en sort shorts/bukse fra Aramani nå nylig, veldig lik den du har kjøpt fra MB

Sist redigert av Angelique : 22-02-07 kl 16:47.
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 22-02-07, 21:10   #1649
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den blusen var kjempefin

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 22-02-07, 21:17   #1650
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Et dårlig bilde av ringen jeg kjøpte

Gammel 22-02-07, 22:25   #1651
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

HVor har du kjøpt disse teppene?

Har bestilt de hos de som designer de.

http://www.othree.se/

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 22-02-07, 23:21   #1652
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Her ble det til full langrennspakke til barna. Minsten var strålende fornøyd, eldsten vil bare stå på slalåmski og kunne, etter oppfordring, akkurat manne seg opp til en ørliten joupi

P.g.a. veiret har de ikke prøvet utstyret ennå, men imorgen blir det ! Bare en liten times tid på den lokale langrennsløypa.

Fant til min forbløffelse fortsatt noen fine ting på 70% salg, så det ble til en Gant jeansbukse og Benetton råhvid ulljakke til meg, og Gant skjorte og genser til mannen. Fin kvalitet på disse ting, og de kostet nesten ingenting med en slik rabatt.

Så bra at du fikk støvlettene til å passe, Angelique. De var bare helt enormt flotte ! Tror jeg prøver samme triks med mine Frye støvletter, jeg. Kan fortsatt ikke ha strømper på meg når jeg skal ta dem på.

Gammel 23-02-07, 02:16   #1653
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Et dårlig bilde av ringen jeg kjøpte

Ser nydelig ut, det lille jeg ser. Men ta bilde i dagslys og uten blitz, så får du et skarpt og fint bilde med riktige farger og alt.

En slik kom i posten i dag:

I dette mønsteret:

Det er et "nursing cover", som brukes når man skal amme offentlig, og vil dekke til litt. De er jo så pripne her borte, og har et så forvridd syn på det med amming, så when in Rome osv. Dessuten tenkte jeg at den kan komme til nytte hvis jeg må sitte midt i Texas-sola og amme av og til, så ikke stakkars baby får heteslag.

Sist redigert av Majsa : 23-02-07 kl 02:27.
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 23-02-07, 08:33   #1654
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ser nydelig ut, det lille jeg ser. Men ta bilde i dagslys og uten blitz, så får du et skarpt og fint bilde med riktige farger og alt.

Det samme hadde jeg tenkt til å tipse deg om, Angelique. Men det så ut som en søt og fin ring.

Gammel 23-02-07, 09:09   #1655
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Søt ring Angelique, men jeg har en følelse at den er enda mye finere når man ser den tydelig. Beskrivelsen hørtes så spennende ut!

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 23-02-07, 11:16   #1656
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

En slik kom i posten i dag:

I dette mønsteret:

Det er et "nursing cover", som brukes når man skal amme offentlig, og vil dekke til litt. De er jo så pripne her borte, og har et så forvridd syn på det med amming, så when in Rome osv. Dessuten tenkte jeg at den kan komme til nytte hvis jeg må sitte midt i Texas-sola og amme av og til, så ikke stakkars baby får heteslag.

Ser godt ut, Majsa. Begynd å trene med den nå, så ingen texaner dåner fordi han/hun fikk se "brystglimt" mens du ammer ! Jeg leser/skriver på et forum med mange amerikanere, og noen av dem synes at bare TANKEN om et ammende barn på restaurant er ulekkert, uansett om de kan se noe eller ej...

Gammel 23-02-07, 15:33   #1657
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpt meg dongeribukse på Neste stopp

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 23-02-07, 18:03   #1658
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har bestilt Quinny zapp + veske og nett under...

Helle er ikke aktiv  
Gammel 23-02-07, 18:06   #1659
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har kjøpt dette til storesøster her:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Kjole ellos.jpg (8,6 KB, 2 visninger)
Filtype: jpg Sorel sko.jpg (4,4 KB, 3 visninger)
Helle er ikke aktiv  
Gammel 23-02-07, 18:22   #1660
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Standard

Sånn (men svart vogn da)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 8fbe_1_b.jpg (18,0 KB, 3 visninger)
Helle er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.