Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-07, 09:54   #11
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Elin: Hva er cruise-amerikanere? Kanskje sånne som reiser på cruise når jeg tenker meg om... ? Lurer bare på om det er noen du ser på som harry?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Det verste er at jo mer jeg ser på dem jo kulere blir de. Tenker det blir fine innesko å ha i bhg til høsten.

Og enda mer når du skaffer deg dem. Jeg har knall rosa, og det er jo egentlig grusomt stygt, men de blir rett og slett vakre foran øynene på meg siden de er så fantastisk gode å gå i.

Jeg skal bestille blå til storebror, turkise eller gold til lillesøster (er det lurt å ha slike i sommer når hun da begynner å gå?), sorte til mannen og Mary Jane Gold til meg. Lurer på om det lønner seg å bestille dem en og en pga moms, eller om det går opp i opp pga frakten?

Nooria er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.