Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Sesongdiskusjon] Juleavslutning for skolen - i kirken

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-10, 16:17   #39
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Sesongdiskusjon] Juleavslutning for skolen - i kirken

Jeg har overrasket meg selv med å overbevise barnet om at det er en lur idé å gå i kirken. Snakk om å være prinsippfast.

Grunnen var at vi mistenker at han trodde de som ikke skulle i kirken skulle få være på SFO og leke. De som ikke skal i kirken skal visstnok være på skolen og lære om hvorfor man feirer jul. Han sa faktisk at han heller ville det, så da argumenterte jeg med at han kunne gå i år for å se selv, så kunne han velge helt selv fra neste år. Og det syns han var en god idé. Som han sa selv, da ville han skjønne mer av hva de lærte på skolen om det til neste år.

Jeg ble for øvrig litt overrasket over at de skal i kirken i det hele tatt, og tredje klasse skal ha julespill i kirken. I tillegg visste læreren veldig lite om hva alternativet egentlig var.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.