Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er jeg en vanskelig kunde?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 14:31   #9
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.546
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er jeg en vanskelig kunde?

Ring hovedkontoret til Voice of Europe og forklar rolig og saklig uten sint og skingrende stemme hva som har skjedd. Angi klokkeslett og adresse for den butikken du handlet i og da du klaget. Spør om det er slik at firmaets retningslinjer har blitt fulgt i denne saken.

Hvis du har vært fornøyd med service etc i butikkjeden før, kan du jo nevne dette, og si at dette er en av grunnene til at du reagerer. Du ble overasket siden du alltid har vært fornøyd med produktene før, nå når det beviselig er en feil med produktet var du sikker på å få gehør for det da du ville klage, og ble derfor svært overrasket da du ble møtt med særdeles tvilsomme argumenter, som f.eks at du var den første som klaget og at figuren din var feil i forhold til beltet (!)

Du kan jo også si rolig og saklig at du har diskutert saken med dine venner som også syns at behandlingen du har fått er urimelig.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no