Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tre dresser ødelagt i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 10:06   #81
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg syns det går an å si at man ikke kan ake på rompa når det ikke er snø, igrunnen.

Min erfaring er at det som sliter ALLER MEST på dresser og regntøy er kombinasjonen av sand og barnehagens sklie av metall. Det skaper ikke direkte flenger, men sliter vannvittig på stoffet slik at det blir utett. Jeg aner ikke hvor mange regnbukser vi har kassert fordi de har blitt akt i filler på sklia. Vi kan da ikke forby det likevel?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 10:06   #82
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har ikke to vinterdresser, men har en vårdress som jeg kan bruke til nød med masse klær under.
Derfor jeg kjøpte en dyr.. så den skulle tørke fort å det ikke er behov for å ha to

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 10:07   #83
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når Lille er ute og leker, er det minst 6 voksne ute sammen med rundt 30 barn. Det betyr at det er minst en på hver siden av huset hele tiden og de kan følge med.

Jeg synes det virker som om ungene til Amor har akt rett på hard frossen vintermark flere ganger. Det skal jo litt til å få hull på en vinterdress. Lille leker ute rundt 4-5 timer hver dag, og det eneste som er skjedd i løpet av barnehagetiden er en liten rift i skrittet på fjorårets trolldress. Vi har kun hatt byttedress en kort periode, og det var i fjor fordi vi slet med bleieavvenningen. Ikke fordi dressene stadig ble ødelagte.

Jeg er klar over at uhell kan skje, og jeg blir overhodet ikke sint på hverken personalet eller Lille dersom hun kommerhjem med en flenge i genseren, et hull på buksekneet eller lignende. Men dersom hun hadde fått lov til å ake på frossen barmark gang på gang, da kan jeg love deg det hadde blitt månelyst!

I år hadde vi greid å kjøpe ny dress (hvis vi hadde fått tak i), men for to år siden, da jeg var student på siste semester uten studielån og vi skulle greie oss for noen knappe tusen i måneden? Jeg tror jeg hadde satt meg ned i garderoben i bhg og grått. En ny Troll- eller reimadress ville vært halve matbudsjettet den måneden, ikke sant? For ikke å snakke om TRE dresser.

Jeg synes overhodet ikke man skal behøve å ha to-tre dresser i løpet av en sesong, og jeg mener det er personalets ansvar å passe på at ungene er der de skal være, at de ikke ødelegger klærne sine og at man ikke bagatelliserer det dersom det er en glipp eller man ikke skjønte hvor mye skade klærne ville ta av det.

Hvis man passet en venns barn, ville man latt den ungen ake på frossen barmark gang på gang, og så si etterpå at "H*n syntes det var så morsomt, skjønner du." Hvis de syntes det var gøy å klippe i stykker klærne eller tenne på dem, skulle de få gjort det også?

Gammel 22-02-07, 10:09   #84
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Min erfaring er at det som sliter ALLER MEST på dresser og regntøy er kombinasjonen av sand og barnehagens sklie av metall. Det skaper ikke direkte flenger, men sliter vannvittig på stoffet slik at det blir utett. Jeg aner ikke hvor mange regnbukser vi har kassert fordi de har blitt akt i filler på sklia. Vi kan da ikke forby det likevel?

Knærne får gjennomgår her. Han krabber bortover på grusen der det er strødd og kjører med biler.

Jeg mener de kan se etter barna, si i fra hvis de ser det. Men noen barn setter i gang så fort man snur ryggen til igjen (jeg har jobbet i SFO). Ikke lett og jeg syntes det blir rart å KREVE at dressene skal bli erstattet. Tror det blir vanskelig å drive barnehage hvis det er sånn at man skal kreve alt som blir borte og ødelagt erstattet... Kjøp heller litt rimeligere ting da er mitt råd....

Gammel 22-02-07, 10:13   #85
bina
Ustabil

bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Knærne får gjennomgår her. Han krabber bortover på grusen der det er strødd og kjører med biler.

Jeg mener de kan se etter barna, si i fra hvis de ser det. Men noen barn setter i gang så fort man snur ryggen til igjen (jeg har jobbet i SFO). Ikke lett og jeg syntes det blir rart å KREVE at dressene skal bli erstattet. Tror det blir vanskelig å drive barnehage hvis det er sånn at man skal kreve alt som blir borte og ødelagt erstattet... Kjøp heller litt rimeligere ting da er mitt råd....

Å ja, det har du helt rett i. Hos oss er det noen asfalterte gangstier, og når ungene krabber på knærne på den sandstrødde asfalten... Det sliter heftig, ja!

Forresten så får mine unger ake både på barmark og på fjell også. Ække så nøye på det, vi. Vi syns at barnas fysiske aktivitet utendørs er viktigere enn om dressen kan brukes i 3 sesonger (da må vel forresten ungene vokse veldig lite?).

Jeg ser stor forskjell på bevisst ødeleggelse med saks og kniv, og det at klær får flenger når man klatrer i trær eller på et gjerde, eller slites i stykker eller får flenger i aktiv lek. Bevisst ødeleggelse gjør meg vannvittig rasende, men jeg vil ikke begrense barnas lek. Da kjøper vi heller flere dresser.

Gammel 22-02-07, 10:15   #86
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner du er frustrert Amor.

Det er ikke snakk om normal slitasje som man må regne med når tre unger kommer hjem med ødelagte vinterdresser. Veslas vinterdresser er i bruk for andre sesongen på rad nå, og den har blitt vasket minst en gang i uken begge sesongene. Hun elsker å være ute og dressen er som regel dekket med skitt fra topp til tå. Jeg tror ikke hun ofrer en eneste tanke til at den ikke skal gå i stykker, eller at hun har noen sperrer i forhold til slitasje på klærne. Det ser garantert ikke ut som at hun triller vogn og sitter på benken hele dagen.

Jeg er rimelig sikker på at personalet i vår barnehage ikke ville latt ungene gjøre noe som forårsaket at flere barns vinterdresser ble ødelagt på en dag.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 10:16   #87
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig skal barna leke, og selvfølgelig blir dresser slitt. Det spesielle her var jo at tre dresser ble totalt ødelagt på EN dag, det tyder jo på aktivitet litt utenom det vanlige.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 10:23   #88
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ikke to vinterdresser, men har en vårdress som jeg kan bruke til nød med masse klær under.
Derfor jeg kjøpte en dyr.. så den skulle tørke fort å det ikke er behov for å ha to

Det funker jo også fint!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 10:26   #89
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg har nå omsider lest hele tråden, og må innrømme at jeg er overrasket. Er det bare jeg og Tebasile som syns at ungene må få leke og bruke klærne sine, selv om de risikerer å ødelegge dem?

Leke i piggtrådgjerdet er jeg enig i at man sier nei til, men ake på rompa? Det er i mine øyne helt naturlig lek, og man sørger for at barna har dresser som er slitesterke nok til det klimaet man bor i. Har man snøfrie vintere så må man kjøpe dresser som tåler aking, klatring og sandkasselek.

Mener dere virkelig at både dere og de ansatte i barnehagen skal stå og dirigere barnas lek slik at de ikke skal risikere å ødelegge dressene sine? Hva skal de få lov til ute, da? Trille dukkevogn og sitte pent på benken?

Klart at ungnene skal få lov til å leke som de vil, men jeg synes nå virkelig at personalet har ett ansvar om å kle ungene etter forholdene og fortelle dem hvorfor de ikke kan ake akkurat der.... I bhg til gutta hender det at de av og til ikke får lov til å bruke madrassen som akebrett fordi det kan skje ulykker. Og det respekterer barna, så hvorfor skulle de ikke kunne respektere når noen sier at de ikke skal ake ett visst sted fordi klærne deres blir ødelagt .

Og når dere sier at dere ville latt 3 barn leke i naturlig lek når dere står og SER på at tøyet deres blir ødelagt ....nei, det skjønner jeg ikke. Hvor naturlig er den leken da?

Vi har også 2 dresser i bhg. Den ene er når det er snø ute og den andre er til bruk når det ikke er snø. Jeg håper da virkelig at personalet da kan kle de etter forholdene..

Mener forresten å minnes at det var Reima som selv gikk ut å sa at deres dresser ikke var optimale når det var snøfritt. Det var en som klagde på nyinnkjøpt dress... (den som ble lagt ut på finn.no for en tid tilbake).

Gammel 22-02-07, 10:26   #90
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg i grunn reagerte mest på var måten dette ble formidlet på fra ped.leder.. .
Når noe sånt først skjer, så synes jeg da at vi som personell kan beklage at vi ikke klarte hindre det etc. Ikke bare le det bort?
Men kanskje hun var veldig nervøs?

Gammel 22-02-07, 10:27   #91
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Mener forresten å minnes at det var Reima som selv gikk ut å sa at deres dresser ikke var optimale når det var snøfritt. Det var en som klagde på nyinnkjøpt dress... (den som ble lagt ut på finn.no for en tid tilbake).

Meget mulig.
Tror reima tåler mye vann/snø - men har også erfaring med at mange gutter i barnehagen rett og slett sliter hull i dressene etter rimelig kort tid. Dette pga klatring i stativer/trær etc.

Gammel 22-02-07, 10:29   #92
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sønnen min brukte Reimadress gjennom tre nesten snøfrie vintere, og dressene ble minimalt slitt og ikke hullete noen steder. Men da var han jo under fire år, det blir selvfølgelig mer slitasje når barna blir eldre. Men at Reima ikke kan brukes annet enn på snø er ikke min erfaring.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 10:32   #93
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Sønnen min brukte Reimadress gjennom tre nesten snøfrie vintere, og dressene ble minimalt slitt og ikke hullete noen steder. Men da var han jo under fire år, det blir selvfølgelig mer slitasje når barna blir eldre. Men at Reima ikke kan brukes annet enn på snø er ikke min erfaring.

Tror dette varierer veldig fra barn til barn også.
Akkurat som at jeg alltid har vært en ekstrem "skosliter", så er noen veldig "dresslitere"..
Søs har en dress (Reima) som hennes datter har hatt. Den er like fin som ny nesten. Til tross for MYE bruk. Og den har vi arvet nå.
Mens sønnen hennes sin Reima dress gikk i stykker (hull) ganske fort. Flere ganger. Så nå kjøper hun litt billigere, men flere dresser til han.

Gammel 22-02-07, 10:34   #94
bina
Ustabil

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Klart at ungnene skal få lov til å leke som de vil, men jeg synes nå virkelig at personalet har ett ansvar om å kle ungene etter forholdene og fortelle dem hvorfor de ikke kan ake akkurat der.... I bhg til gutta hender det at de av og til ikke får lov til å bruke madrassen som akebrett fordi det kan skje ulykker. Og det respekterer barna, så hvorfor skulle de ikke kunne respektere når noen sier at de ikke skal ake ett visst sted fordi klærne deres blir ødelagt .

Og når dere sier at dere ville latt 3 barn leke i naturlig lek når dere står og SER på at tøyet deres blir ødelagt ....nei, det skjønner jeg ikke. Hvor naturlig er den leken da?

Vi har også 2 dresser i bhg. Den ene er når det er snø ute og den andre er til bruk når det ikke er snø. Jeg håper da virkelig at personalet da kan kle de etter forholdene..

Jo men altså. For det første er vi et godt stykke ut i sesongen, og dressene er allerede ganske slitt etter aking og klatring og sandkasselek. De er svekket. Når så ungene syns det er veldig moro å ake på et sted med for lite snø, så utsettes dressene for ekstra slitasje. Når stoffet da allerede er svekket kan det lett bli flenger.

Jeg syns det er vesensforskjell på å nekte barna å gjøre ting som utsetter dem selv eller andre for risiko, med liv og helse som innsats, og det å nekte dem å gjøre ting som kan skade KLÆRNE. Klær er i mine øyne bare ting, og klærne er der for å beskytte BARNA mot "slitasje" og skader.

(Vi pleier å si til ungene at de ikke må ake på bart fjell i bare shorts, for de skrubber seg på ryggen.... men med dress på setter vi ikke slike begrensninger.)

Gammel 22-02-07, 10:38   #95
bina
Ustabil

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Tror dette varierer veldig fra barn til barn også.
Akkurat som at jeg alltid har vært en ekstrem "skosliter", så er noen veldig "dresslitere"..
Søs har en dress (Reima) som hennes datter har hatt. Den er like fin som ny nesten. Til tross for MYE bruk. Og den har vi arvet nå.
Mens sønnen hennes sin Reima dress gikk i stykker (hull) ganske fort. Flere ganger. Så nå kjøper hun litt billigere, men flere dresser til han.

Det tror jeg også. Jeg har skikkelige kles-slitere, og vi har kjøpt Reima Buller & Bång til våre barn, men de sliter dem likevel ut på under en sesong. Og disse skal jo være SÅ slitesterke. Mens andre igjen kan ha en Reima Tec, som jo ikke er SÅ slitesterk, både en og to hele sesonger, og dressene er knapt synlig brukt.

Forresten husker jeg siste året gutten min gikk i barnehagen at mange av guttene av en eller annen grunn syntes det var så morsomt å løpe bortover asfalten og slenge seg ned på kne og skli bortover. Sikkert fordi fotballspillere gjør sånt... Det gjorde de selvsagt bare med dress, ellers fikk jo knærne unngjelde.

Gammel 22-02-07, 10:47   #96
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men dere som mener dette er helt ok, dere kan da ikke for alvor mene at det er greit at tre dresser ødelegges på en dag? Hvordan skal vinteren arte seg videre da?
Amor har jo en del års erfaring med barn i barnehagen og jeg tror vel hun vet hva som kan regnes som alminnelig slitasje. Det er ingen alminnelig slitasje som resulterer i 3 dresser ødelagt på akkurat samme dag.

I tillegg er jo pedleders reaksjon fullstendig uakseptabel. Samme hva. Man ler da ikke av sånt? Man beklager iallfall. Og dere som mener at da får man heller kjøpe billigere dresser; selv med en dress til et par hundre kroner ganger tre, blir det fort penger av det hvis det er en alminnelig policy i barnehagen at det er helt greit at klærne blir ødelagt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 10:49   #97
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Men dere som mener dette er helt ok, dere kan da ikke for alvor mene at det er greit at tre dresser ødelegges på en dag? Hvordan skal vinteren arte seg videre da?
Amor har jo en del års erfaring med barn i barnehagen og jeg tror vel hun vet hva som kan regnes som alminnelig slitasje. Det er ingen alminnelig slitasje som resulterer i 3 dresser ødelagt på akkurat samme dag.

Har heller aldri opplevd i min jobbdag at 3 dresser har blitt ødelagt på EN dag, så synes det var vel ekstremt ja..

Gammel 22-02-07, 10:53   #98
Pastill
Pauset

Standard

I tillegg er jo pedleders reaksjon fullstendig uakseptabel. Samme hva. Man ler da ikke av sånt? Man beklager iallfall. Og dere som mener at da får man heller kjøpe billigere dresser; selv med en dress til et par hundre kroner ganger tre, blir det fort penger av det hvis det er en alminnelig policy i barnehagen at det er helt greit at klærne blir ødelagt.

Det er snakk om tre barn med tre dresser. Ikke tre dresser på et barn.
Ser jo at dette blir en KJEMPE jobb å reparere evt utgift å ersattte, men jeg tror jeg hadde sagt i fra og evt vurdert rimeligere alternativer en annen gang.
Enig med Guniss. De bør ikke bagatellisere dette. Heller legge seg flate og beklage og love passe bedre på.

Gammel 22-02-07, 10:54   #99
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er snakk om tre barn med tre dresser. Ikke tre dresser på et barn.
Ser jo at dette blir en KJEMPE jobb å reparere evt utgift å ersattte, men jeg tror jeg hadde sagt i fra og evt vurdert rimeligere alternativer en annen gang.
Enig med Guniss. De bør ikke bagatellisere dette. Heller legge seg flate og beklage og love passe bedre på.

Nei selvfølgelig, jeg vet jo det, men det er jo ikke noe UHELL eller alminnelig slitasje når tre barn klarer ødelegge dressene på akkurat samme dag.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 11:01   #100
Pastill
Pauset

Standard

Nei selvfølgelig, jeg vet jo det, men det er jo ikke noe UHELL eller alminnelig slitasje når tre barn klarer ødelegge dressene på akkurat samme dag.

Selvfølgelig kan det være uhell. Hvorfor kan det ikke det?

Mener ikke at barnehagen har rett, men mener at man ikke kan kreve noe annet enn å få sagt hva man mener.
Ville skrevet et brev og forklart barna, og satset på at det ble bedring.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.