Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegaver med mening

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 11:45   #29
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegaver med mening

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Den tullerdunissen var en spøk, altså. Sånn hvis det var uklart. Det hender at jeg snakker med både venner og familie, faktisk.

Jeg svarte mens jeg smilte for meg selv, ikke sånn helt veldig seriøst jeg heller da, men jeg er dårlig på å få det frem skriftlig

Men altså... det er ikke lett det her med julegaver. Det føles litt dumt å drive sånn og bytte dyre gaver mellom voksne folk som har alt de trenger... men vi GJØR det jo... år etter år...

Med ønsker, uten ønsker, det kommer fra enkelte faktisk fornuftige ting, og fra andre ting man ikke aner hvordan de har fått seg til å tenke at vi på en vis skulle ha noe som helst bruk for det (men for nær slekt til at jeg klarer kaste det...) og fra andre folk kan man egentlig forutse det fra år til år uten å tenke engang... Og etter beste evne forsøker vi å finne noe å gi dem også. Og alle blir slitne av hele greia... så jeg ønsker meg en alternativ løsning... jeg vet bare ikke hvordan jeg skal ordne det... (dog innbiller jeg meg at jeg muligens må snakke med noen....)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.