Sv: Kalendergavetipsetråd
Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.
På søndagsmorgene får jentene et spill på deling, på søndagsmorgenene får de en film på deling. (Dette er i alle fall planen, jeg har ikke fått handlet enda).
Litt dyre ting til en kalender, i alle fall i mitt hode, men greia er at disse spillene (Ligretto, Uno etc) og filmene (div. barnefilmer) hadde de vel uansett fått på ett eller annet tidspunkt, så da kan de like gjerne få de i kalendergave.
Midt i uka blir det armbånd, hårklemmer, truser, sokker, smarties-esker etc.
(Og så blir jeg allerede nå svett av å tenke på adventskalenderene til neste jul. Da må nok tvillingene få kalender også. Og gjett hvem som må pønske ut 72 kalendergaver og pakke dem inn?!?! )
La de få 4. hver dag. Vi gikk over til felles kalender for 2 år siden. Da var de to eldste 8 og 10. Jeg trodde det ville bli ville protester, men det gikk veldig fint. Siden dine ikke er så store regner jeg nesten med at det går enda greiere. Da er det også mulig å gi de noe mer "ordentlig" enn å finne på 24 billigere ting. Kalenderen til mine i år koster ca 450-500 kr, men da er en bok til ca 250 kr på julaften medberegnet.