Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trondheimstreff?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-07, 21:36   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trondheimstreff?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Håper det er greit at jeg tar det litt sånn på sparket og ikke sier fra i så veldig god tid (hvis dere må beregne mat til nøyaktig antall personer skal jeg spise lite og være mett når jeg kommer ). Et alternativ er å komme "fashionably late".

Det viser seg i løpet av uka om jeg kan drikke alkohol eller ikke. Er veldig ambivalent i forhold til hva jeg ønsker akkurat der.

Tar gjerne i mot adresse likevel, for sikkerhets skyld. Er det gangavstand fra sentrum så går jeg, for jeg bor også i gangavstand. I verste fall er det da dobbel gangavstand, men det er sikkert også gangavstand.

Alt er greit. :enkel:

PM skal du selvsagt få. Kan du ikke bare sende meg en SMS på fredag, sånn utpå kvelden da. SÅ fint skal vi dog ikke beregne maten.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.