Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trondheimstreff?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-07, 08:13   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trondheimstreff?

Jeg er også med altså!....

Har ikke truffet noen av dere damene før, men er hellig overbevist om at det må være noen Dragvoll-vankere her inne.

Jeg vil treffes på kvelden altså! - dagtid med barn blir bare springing og barnesnakk...

Gammel 18-02-07, 09:33   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må gå an å finne en hyggelig kafé eller restaurant i Trondheim, ikke minst fordi et par av de aktuelle kandidatene bor et stykke sør for byen, og for deres del er det kanskje ikke så veldig fristende å kjøre 30 minutter ekstra i tillegg til den tiden det tar å komme seg hit. Men for all del, jeg skal alltids klare å komme meg til Stjørdal jeg, hvis det er det folk vil, men for min egen del stemmer jeg for Trondheim.

Og jeg synes kveldstreff er mye morsommere enn dagtreff, så jeg stemmer for at vi møtes på kvelden.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Har ikke truffet noen av dere damene før, men er hellig overbevist om at det må være noen Dragvoll-vankere her inne.

Det er riktig nok noen år siden, men jeg har både studert og jobbet på Dragvoll.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 09:34   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde jo stor suksess med Ajo (tapas) sist. Hva med å møtes der igjen?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 09:35   #4
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

OM jeg skal på treff, så hadde det helt klart vært det beste om det ble i Tr.heim

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:06   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Du har så rett

Høres koselig ut å møtes hjemme hos Teofelia! Jeg kan helst ikke 3.-12. mars (da må jeg i tilfelle ha barnevakt), ellers vet jeg ikke om noe spesielt i mars (bortsett fra at jeg har bursdag den 30. da )

Sist redigert av My : 18-02-07 kl 20:12.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:30   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Kirsebær: du kom sent og satt rett over meg. Vi pratet ja

Hege74 er nicket mitt på NM. Og jeg er fra Bergen om du husker bedre nå

Aha! Da sjønner jeg litt mer. (Nickskifter gjør meg en smule forvirret)

Opprinnelig lagt inn av Tik, her.

Æ e trønder æ å

Kanskje jeg blir med på treff.

JA! Bli med Tik. Hadde vært hyggelig å se deg igjen.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Eller jeg kan invitere alle sammen hjem til meg. :dristig:

Jeg stemmer for en fredag. Jeg vil drikke øl og være barnløs.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.