Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Lavkarbo og hodepine?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-10, 22:50   #18
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo og hodepine?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

OK, her er greia. Jeg følger en diett som jeg i sin tid fikk anbefalt av Miss Norway. Det er meget mulig den er ketogen, for de to første ukene (eller lenger hvis man vil og orker) er det ikke antydning til brød, pasta, poteter, frukt eller melk. Deretter skal det innføres karbohydrater i mindre grad.

DISCLAIMER! Jeg anbefaler aldri noen dietter for alle, gud og hvermann, befolkningen flest og fandens oldemor!

Bare for å ha sagt det. I tilfelle noen leser tråden sånn. Jeg kan godt i enkelttråder anbefale metoder til personer der og da basert på opplysninger i tråden, men det betyr ikke at alle det er noe som funker for alle. Og South Beach passer definitivt IKKE til alle. Men for dem som dette passer for er den effektiv og god. Det som er beskrevet her er induksjonsfasen eller fase 1, og den er superstreng. Det er ketosekost, dvs null i karbohydrater, lite fett, ingen alkohol eller koffein, men mye grønnsaker og rene proteiner. Sånn kan bare HollywoodDollyer leve i lengden, og det er da heller ikke meningen - fase 1 varer kun i 14 dager, og da har man fått en flott kickstart til fase 2 som er et mer regulært lavkarbokosthold; ikke ulikt Lindberg o.l.

(Folk med mye overvekt KAN utvide fase 1 i noen uker, men det er egentlig ikke å anbefale; faren for sprekk er STOR! Men farlig er det ikke, så lenge man har mye å ta av.)

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:32.