Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Lavkarbo og hodepine?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-10, 18:31   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo og hodepine?

OK, her er greia. Jeg følger en diett som jeg i sin tid fikk anbefalt av Miss Norway. Det er meget mulig den er ketogen, for de to første ukene (eller lenger hvis man vil og orker) er det ikke antydning til brød, pasta, poteter, frukt eller melk. Deretter skal det innføres karbohydrater i mindre grad.

Jeg jukser med dietten på noen områder: jeg spiser gulrøtter, selv om det er nei-mat de to første ukene, og jeg drikker kaffe, som heller ikke er lov i samme periode. Jeg har også ved noen anledninger hatt melk eller smør i maten. Utover det spiser jeg masse grønnsaker, egg, mager/lett ost, mager skinke, kylling,samt en del rødt kjøtt og fisk. Og dessuten en del nøtter.

Er jeg på rett spor ernæringsmessig da? Vekten raser, så dietten virker åpenbart, men hodepinen vil jeg helst jobbe for å bli kvitt. Den er ikke uutholdelig på noe vis, men ubehagelig er den jo unektelig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:58.