Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kari Jaquessons siste utspill: "Man HAR ikke fedme, man ER feit"

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-10, 23:29   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kari Jaquessons siste utspill: "Man HAR ikke fedme, man ER feit"

Limer inn en tilbakemelding til Nip her (og fjerner den fra velkomsttråden):

Det var mange i KJ-tråden som syntest at KJ har noen poeng. Det blir ikke 600 innlegg av bare enighet og harmoni. Jeg og smilefjes er for eksempel rivende uenige om en del ting.

Men mange hadde også delt dypt personlige historier om smerte og skam og overspising som selvskading. Om år på grete roede-kurs etterfulgt av 40 kilo pluss igjen. Om hvordan skammen over å mislykkes så inderlig på noe som er synlig for alle, og som hvem som helst syns de kan kommentere på, medfører vond, vond overspising og mer skam.

Og det trampet du rett inn i med slagstøvler og tjolahopp. Jeg prøver å finne et godt bilde, men det nærmeste jeg kommer er "elefant i glassmagasin".

Og måten du svarte Anne C på er rett og slett så SLEM at jeg fortsatt dirrer av sinne når jeg tenker på det. Og hvis du ikke ser det så eier du rett og slett ikke empati!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.