|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
flisespikker
|
Sv: Prikker og PM-er
Opptil flere her ble i sin tid utestengt fra NybaktMamma i to uker. For å tenke over saken, angre og komme tilbake og være snillere, antar jeg.
|
|
|
#202 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prikker og PM-erHaha, jeg "elsker" sånn forumstraffefjas. Tenke over saken , den var god.
|
|
|
#203 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg er temmelig sikker på at det er dette forumet.
|
|
|
#207 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Prikker og PM-erHvem var det nå som hadde den geniale signaturen, om å krangle på internett og paralympiks?
|
|
|
#208 |
|
Rockesøster
|
Herregud som jeg elsket det innlegget du ble utestengt for |
|
|
|
|
|
#209 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Prikker og PM-erOk, nå er jeg langsom, men det demret for meg at jeg kunne huske en veldig rar diskusjon mellom FF og Skremmern, og jeg fant dette:
|
|
|
#210 |
|
© All rights reserved
|
Slik jeg forstår det er dette Skremmerns avatar på et annet forum.
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#216 |
|
Ringskrømt
|
Den figuren lød mitt nick på et annet forum. Et forum jeg og FF var begge medlemmer av.
Nicket mitt! Og jeg synes det var veldig drøyt, men lot, som du ser, være å kommentere noe i den aktuelle tråden. Jeg sendte i stedet avgårde en rød prikk. Den eneste "sinteprikken" i løpet av alle disse årene. Så hvilke prikker jeg skal ha vært ufin i, er for meg et mysterie.
Takk! Jeg var veldig i tvil om hva jeg skulle gjøre da jeg oppdaget innlegget, derfor innrapporterte jeg og forhørte meg litt med ledelsen. Det betyr sikkert ingenting for de aller fleste medlemmene av Fp, men for meg var det som hun hadde lagt ut fullt navn og adresse. Jeg bestemte meg for å ikke gjøre noe mer med saken, og tråden døde heldigvis ut. Helt til FF skrev innlegg # 23 i denne tråden, that is. Da måtte jeg ta et oppgjør, det er bare ikke aktuelt å fortsette på denne måten, at jeg hele tiden skal bekymre meg over neste stunt fra den kanten. Jeg fant ut at dette var eneste måte å stoppe henne på. Å ta det på åpent forum!
Jeg kan vanskelig se hva jeg har misforstått?
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 17-10-10 kl 10:06. |
|
|
|
|
|
#217 |
|
Passiv
|
Sv: Prikker og PM-erKirsebær, du hadde kanskje reagert dersom jeg hadde lagt ut et bilde av et kirsebær og sagt at jeg gjerne ville kjørt det bæret til gjørme i kjøkkenmaskina og skvisa det tomt for saft etter? Kanskje jeg bare ville lage juice? |
|
|
|
#218 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Prikker og PM-erOh my God!! |
|
|
|
|
|
#219 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Det var meg, og den er svært genial; Arguing on the internet is like running the special olympics - even if you win you are still retarded. |
|
|
|
|
|
#220 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Prikker og PM-erFor noe tull, FF. Du skrev at du begår ikke store lovbrudd, og så ramser du opp ting du ikke ville gjort. Det aller største lovbrudde unnlot du derimot å nevne, så derfor kom jeg med en fjasebemerkning. Det du gjorde tilbake hadde ingenting med fjas å gjøre, skal jeg fortelle deg, og med tanke på hvordan det endte sist gang, vet jeg at du aldri i verden ville kommet med noen vennligsinnet spøk tilbake. Kommentaren min i den tråden var kanskje unødvendig, men den hadde ingenting med deg personlig å gjøre, den gikk utelukkende på det du skrev om en sak, du gjorde meg gjenkjennbar for mange, spesielt mtp at fornavn, bilde og bosted var tilgjengelig på det andre stedet. Et stort overtramp!
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 17-10-10 kl 10:22. |
|
|
|
![]() |
|
|