Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker og PM-er

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-10, 01:11   #201
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Og jeg kan ikke annet enn å lure på hvilket annet forum dere snakker om. Er så inn i helvetes nysgjerrig her, kjenner jeg. Finnes det virkelig forum hvor man kan bli utestengt for noen dager? Karantene, altså? Wow!

Opptil flere her ble i sin tid utestengt fra NybaktMamma i to uker. For å tenke over saken, angre og komme tilbake og være snillere, antar jeg. I stedet ble FP opprettet, og ingen kom tilbake til NM. (Jeg tror ellers ikke det er NM Skremmern og Ff snakker om, bare for å ha det sagt.)

Gammel 17-10-10, 01:13   #202
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Haha, jeg "elsker" sånn forumstraffefjas. Tenke over saken , den var god.

Selv ble jeg en gang utestengt på ubestemt tid på et annet forum, fordi jeg hadde fjaset litt mye (ok, skrevet ett morsomt tulleinnlegg som ikke var sant). Men jeg kunne komme tilbake umiddelbart hvis jeg sa unnskyld og lovet å aldri gjøre det igjen. Haha, think not!

Gammel 17-10-10, 01:14   #203
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tror ellers ikke det er NM Skremmern og Ff snakker om, bare for å ha det sagt.

Jeg er temmelig sikker på at det er dette forumet.

Gammel 17-10-10, 01:22   #204
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det har jeg også blitt utestengt fra!
Tilfeldig? I don't think so.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 01:25   #205
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nysgjerrig? Neida.

Gammel 17-10-10, 01:25   #206
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Ah. Jeg forstår. Ganske røffe forhold der, har jeg hørt.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 02:29   #207
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Hvem var det nå som hadde den geniale signaturen, om å krangle på internett og paralympiks?

Gammel 17-10-10, 02:37   #208
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Haha, jeg "elsker" sånn forumstraffefjas. Tenke over saken , den var god.

Selv ble jeg en gang utestengt på ubestemt tid på et annet forum, fordi jeg hadde fjaset litt mye (ok, skrevet ett morsomt tulleinnlegg som ikke var sant). Men jeg kunne komme tilbake umiddelbart hvis jeg sa unnskyld og lovet å aldri gjøre det igjen. Haha, think not!

Herregud som jeg elsket det innlegget du ble utestengt for
*elsk*

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 02:44   #209
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, nå er jeg langsom, men det demret for meg at jeg kunne huske en veldig rar diskusjon mellom FF og Skremmern, og jeg fant dette:

http://www.foreldreportalen.no/forum...0&postcount=72

Er det en Skremmern-avatar du har limt inn der, FF? I så fall:

Gammel 17-10-10, 02:50   #210
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ok, nå er jeg langsom, men det demret for meg at jeg kunne huske en veldig rar diskusjon mellom FF og Skremmern, og jeg fant dette:

Slik jeg forstår det er dette Skremmerns avatar på et annet forum.

Men teksten er jo ganske drøy. Eller veldig drøy:

Sitat:

Jeg tror kanskje at jeg hadde vært i stand til å drepe denne her hvis jeg hadde blitt konfrontert med den...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 02:51   #211
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 02:52   #212
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, nå tar jeg kanskje litt av, men jeg skjønner veldig godt om Skremmern opplevde den kommentaren som veldig ubehagelig.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 09:37   #213
Slettet bruker
Passiv

Standard

Der ble det ihvertfall klart for meg at Ff ikke er noe mobbeoffer.

Fruktflua - du bør legge konflikten med Skremmern bak deg. Og ta til deg at du har gått veldig langt forbi normal folkeskikk ikke bare i denne tråden men i ekstrem grad i det eksempelet der. Jeg håper du greier å se det selv, legge deg flat og be om unnskyldning.

Skremmern - kudos for å holde en saklig diskusjon etter det der. Jeg hadde blitt usaklig.

Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 09:43   #214
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel snakk om figuren i avataren. Man MÅ ikke tolke i verste mening.

Gammel 17-10-10, 09:45   #215
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg kan vanskelig se at denne kan tolkes særlig ok uansett tolkning altså.

Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 09:52   #216
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den figuren lød mitt nick på et annet forum. Et forum jeg og FF var begge medlemmer av.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Slik jeg forstår det er dette Skremmerns avatar på et annet forum.

Men teksten er jo ganske drøy. Eller veldig drøy:

Nicket mitt! Og jeg synes det var veldig drøyt, men lot, som du ser, være å kommentere noe i den aktuelle tråden. Jeg sendte i stedet avgårde en rød prikk. Den eneste "sinteprikken" i løpet av alle disse årene. Så hvilke prikker jeg skal ha vært ufin i, er for meg et mysterie.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Der ble det ihvertfall klart for meg at Ff ikke er noe mobbeoffer.

Fruktflua - du bør legge konflikten med Skremmern bak deg. Og ta til deg at du har gått veldig langt forbi normal folkeskikk ikke bare i denne tråden men i ekstrem grad i det eksempelet der. Jeg håper du greier å se det selv, legge deg flat og be om unnskyldning.

Skremmern - kudos for å holde en saklig diskusjon etter det der. Jeg hadde blitt usaklig.

Takk! Jeg var veldig i tvil om hva jeg skulle gjøre da jeg oppdaget innlegget, derfor innrapporterte jeg og forhørte meg litt med ledelsen. Det betyr sikkert ingenting for de aller fleste medlemmene av Fp, men for meg var det som hun hadde lagt ut fullt navn og adresse. Jeg bestemte meg for å ikke gjøre noe mer med saken, og tråden døde heldigvis ut. Helt til FF skrev innlegg # 23 i denne tråden, that is. Da måtte jeg ta et oppgjør, det er bare ikke aktuelt å fortsette på denne måten, at jeg hele tiden skal bekymre meg over neste stunt fra den kanten. Jeg fant ut at dette var eneste måte å stoppe henne på. Å ta det på åpent forum!

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg kan vanskelig se hva jeg har misforstått?

Sist redigert av Skremmern : 17-10-10 kl 10:06.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 09:57   #217
Albertine
Passiv

Standard

Kirsebær, du hadde kanskje reagert dersom jeg hadde lagt ut et bilde av et kirsebær og sagt at jeg gjerne ville kjørt det bæret til gjørme i kjøkkenmaskina og skvisa det tomt for saft etter? Kanskje jeg bare ville lage juice?

Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 10:04   #218
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Oh my God!!

Skremmeren;

Jeg svarte på spørsmålet du stilte i tråden. Du spurte om jeg kunne drepe, for å være spydig, og jeg svarte tilbake på samme måte. Da det gikk opp for meg hvem du var en tid etterpå, så svarte jeg en gang til i tråden. Og hvis du legger godviljen til, så ser du at innlegget mitt er ment som en spøk. Men det er tydeligvis bare du som er berettighet (av oss to) å være morsom, er det ikke?

Og Smilefjes;
Du er sikkert et raust og stort menneske, men jeg klarer ikke helt og forstå hvorfor du mener at du skal ha svaret på alt - spesielt ikke i denne tråden. Du tar Skremmerens ord for gitt og råder meg deretter. Du aner ikke historikken bak dette. Og på toppen av det hele så ber du meg om å legge meg flat?

Og jeg har faktisk nærmest lagt meg flat en del ganger i denne tråden. Jeg har spurt om vi ikke kan legge det bak oss, men det er tydeligvis ikke aktuelt.

Nå får det søren meg være nok.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 10:14   #219
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Hvem var det nå som hadde den geniale signaturen, om å krangle på internett og paralympiks?

Det var meg, og den er svært genial; Arguing on the internet is like running the special olympics - even if you win you are still retarded.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 10:16   #220
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For noe tull, FF. Du skrev at du begår ikke store lovbrudd, og så ramser du opp ting du ikke ville gjort. Det aller største lovbrudde unnlot du derimot å nevne, så derfor kom jeg med en fjasebemerkning. Det du gjorde tilbake hadde ingenting med fjas å gjøre, skal jeg fortelle deg, og med tanke på hvordan det endte sist gang, vet jeg at du aldri i verden ville kommet med noen vennligsinnet spøk tilbake. Kommentaren min i den tråden var kanskje unødvendig, men den hadde ingenting med deg personlig å gjøre, den gikk utelukkende på det du skrev om en sak, du gjorde meg gjenkjennbar for mange, spesielt mtp at fornavn, bilde og bosted var tilgjengelig på det andre stedet. Et stort overtramp!

Og du har så visst ikke lagt deg flat. Du vifter med hvite flagg og sier at nå må vi gi oss og legge alt bak oss, men så fortsetter du med beskyldninger i neste innlegg. Som når Esme viser til "prikkebildet" at jeg har ikke mobbet deg, men du gir deg likevel ikke, men påstår at prikkene jeg skal ha vært ufin i sikkert er fjernet. Og hva er det med vår "forhistorie" Smilefjes bør vite? At du ble utestengt som en kollektiv avgjørelse av ledelsen på et annet forum? Vi har aldri utvekslet noe personlig informasjon tidligere, det gikk utelukkende på forumuenighet, så hva er det forferdelige jeg skal ha gjort mot deg? Hva er det brukerne på Fp bør vite om meg?

Sist redigert av Skremmern : 17-10-10 kl 10:22.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.