Sv: Prikker og PM-er
Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.
Så du kaller meg ikke bare dum, men nå er jeg lystløgner også? 
Og det fordi jeg svarer på noe du spør om i en tråd? Ja, moddene kan sikkert oppklare dette, men hvor interessant er det, liksom. 
Og det er ikke første gang du har sendt meg røde med svært ufine kommentarer som går direkte på person, og ikke på sak. Og å høre at DU har innrapportert MEG er direkte latterlig. Du har vær særdeles ufin mot meg i mange, mange tråder og røde prikker, også tillater du deg å innrapportere meg fordi jeg jeg hevnprikker. Du er ikke rent lite frekk.
Spinnoff: Følger du... 04-10-10 20:28 Skremmern; Du er så dum at jeg kan ikke få sagt det.
Ja, du er en lystløgner av rang! Du skriver ingenting om bakgrunnen for den røde prikken du fikk av meg, i stedet velger du altså å lesse av deg noe kvasipersonlig i en somewhat generell tråd som omhandler PM-er og prikker, og som ikke akkurat stiller vedkommende du skriver om i særlig godt lys. Jeg har ikke nektet for at jeg sendte deg den prikken, eller at jeg fikk en prikk der du kalte med evneveik i retur. Skal du oute og sutre, må du nesten ta med begynnelsen også. Jeg har ikke hatt noe med deg å gjøre (på det planet) før du skrev det innlegget i spinofftråden, hvor du usaklig og helt uten sammenheng, limer inn et bilde av en figur jeg brukte som nick på et annet forum. Og hvor du hentyder at jeg er uærlig og spiller med falske kort. Det er KLART du får en rødprikk for et sånt stunt!
Og at jeg liksom skal ha forfulgt deg, sendt røde prikker med personlige meldinger o.l. er LØGN fra ende til annen! At jeg har rødprikket innlegg du har skrevet, er helt sikkert sant, men da handler det om sak, selv om du altså velger å ta det personlig.
Sist redigert av Skremmern : 15-10-10 kl 23:01.
|