Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-10, 11:40   #1
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jepp. På samme måte er det ikke nok å slå fast i tråd etter tråd hvor smart man er, hvis det aldri skinner igjennom ellers.

Eller morsom. Eller gjennomtenkt. Eller har sosial intelligens.

Det man derimot lett kan se er hvor god selvinnsikt folk har når de omtaler seg selv. Man kunne kanskje ha tatt en liten sharingmodus hvor folk vurderer seg selv, sånn fra
Ikke i det hele tatt- Sporadisk- Kanskje litt- Noen ganger- Temmelig bra- Kjempe

Jeg kan først:

Temmelig bra Gjennomtenkt
Noen ganger Morsom
Temmelig bra Sosial intelligens
Sporadisk Ydmyk (og denne er lurig for om man sier "jeg er kjempeydmyk" så kan man jo ikke være det? Hæ? Snedig? )

Gammel 14-10-10, 11:45   #2
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Eller morsom. Eller gjennomtenkt. Eller har sosial intelligens.

Det man derimot lett kan se er hvor god selvinnsikt folk har når de omtaler seg selv. Man kunne kanskje ha tatt en liten sharingmodus hvor folk vurderer seg selv, sånn fra
Ikke i det hele tatt- Sporadisk- Kanskje litt- Noen ganger- Temmelig bra- Kjempe

Jeg kan først:

Temmelig bra Gjennomtenkt
Noen ganger Morsom
Temmelig bra Sosial intelligens
Sporadisk Ydmyk (og denne er lurig for om man sier "jeg er kjempeydmyk" så kan man jo ikke være det? Hæ? Snedig? )

Gjennomtenkt: Oftere impulsiv og etterpåklok.

Morsom: Jada, både frivillig og ufrivillig.

Sosial intelligens: Godkjent +

Ydmyk: Tja, i mange tilfeller, men av og til gidder jeg ikke det.

À propos ingenting: Jeg har en venninne som hele tiden sier at hun er så rund og fleksibel, og jeg kjenner knapt noen som er så stri og påståelig som henne. Det er nesten litt morsomt. Men det hadde sikkert ikke vært så morsomt hvis jeg var partner eller nær kollega av henne.

Gammel 14-10-10, 11:52   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OK:

Gjennomtenkt: Tja, jeg sier langt oftere noe som ikke er grundig gjennomtenkt enn noe som er det.

Morsom: Mer morsom enn gjennomtenkt, iallfall.

Sosial intelligens: Ja, men bedre på det RL enn pp FP. Her er det påkrevd å være litt mer brautende, hvis man vil bli hørt. (Dette har sikkert en sammenheng med første punkt, jeg får ikke nok oppmerksomhet ved å være gjennomtenkt, derfor må jeg finne på andre løsninger. )

Ydmyk: Passe, men jeg ser absolutt ikke et poeng i å være det alltid.

Var det selvinnsiktsfullt nok, eller?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 12:02   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjennomtenkt, bare jeg får tenkt meg om
Noen ganger morsom
Ganske bra sosial intelligens
Sporadisk ydmyk
Veldig kritisk
Ikke særlig snill
Litt for kynisk

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.