Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-10, 22:57   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?

Det er jo fint med noen overleger, men jaggu så kjedelig det hadde blitt uten pleierne.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 23:19   #2
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke i idiotkjelleren, men jeg har ingenting i toppetasjen å gjøre. For det meste tar jeg heisen opp og ned på midten. Noen ganger er jeg den som er smart, noen ganger er jeg dusten.

Jeg er ikke ydmyk, jeg er realistisk. Også har jeg vokst opp med sjikkelig smarte mennesker. Nå, DET er plagsomt det. Særlig når de ikke gidder å dumme ned samtalen rundt middagsbordet engang . Heldigvis fikk jeg klassens klovn-genet i stedet. De kan kanskje være schmarte rundt bordet, men jeg vet hva som får de til å le.
Og på mange måter foretrekker jeg å være morsom (selv om jeg vet godt at det kan bli en antydning (en stor en) krampeaktig hvis jeg treffer feil, eller hvis jeg føler at jeg må bidra med noe "artig" noe) fremfor smart. Eller kanskje det er noe jeg bare sier for å få meg selv til å føle meg bedre. Enda godt jeg ikke er smart nok til å vite for sikkert.

Gammel 14-10-10, 00:33   #3
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det er jo fint med noen overleger, men jaggu så kjedelig det hadde blitt uten pleierne.

Kanskje det. Men hvor dumme man får andre til å fremstå er kanskje ikke den beste målestokken på smarthet. Jeg føler i alle fall ikke at jeg er på mitt klokeste de gangene jeg har ramla i grøfta selv og blitt nedlatende. For jeg mener definitivt ikke at dette er noe jeg alltid er hevet over. Jeg håper ingen leser meg slik. Jeg får neller av oppførselen fra andre fordi jeg misliker det når jeg har vært sånn selv.

Det er kanskje skarpt, kjapt og overbevisende med den type fremferd. Men det trenger ikke nødvendigvis være smart. Og det er også sånn jeg ser på FP. Jeg blir imponert over gode argumenter og kompetanse. Ikke av at noen klarer å "vinne" ved å rive ned og latterliggjøre andre.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.