|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Det er jo fint med noen overleger, men jaggu så kjedelig det hadde blitt uten pleierne.
![]() |
#2 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg er ikke i idiotkjelleren, men jeg har ingenting i toppetasjen å gjøre. For det meste tar jeg heisen opp og ned på midten. Noen ganger er jeg den som er smart, noen ganger er jeg dusten.
![]() |
#3 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?
Kanskje det. Men hvor dumme man får andre til å fremstå er kanskje ikke den beste målestokken på smarthet. Jeg føler i alle fall ikke at jeg er på mitt klokeste de gangene jeg har ramla i grøfta selv og blitt nedlatende. For jeg mener definitivt ikke at dette er noe jeg alltid er hevet over. Jeg håper ingen leser meg slik. Jeg får neller av oppførselen fra andre fordi jeg misliker det når jeg har vært sånn selv.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|