Sv: Kosttilskudd for barn
Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.
Men mine barn liker godt Eskimo-3 og Fri Flyt Junior (hjemmesiden ble brukt hos oss til å få en superengasjert 3 åring (den gangen) full av fryd da han mottok forsendelsen med "sjøbær" og han elsker dem fortsatt. Nå kommer de også med appelsinsmak og begge barna likte dem også.
Men de inneholder søtstoff som aspartam, sakkarin, mannitol...
Maz: jeg overtar gjerne dine Juice Plus for barn, hvis ingen andre har meldt seg. 
Ja vi er også "fri flyt junior'ere". Så bakpå pakken nå og det er en god del søtningsstoffer i kapslene med solbærsmak, som ungnee mine har tatt siden de fyllte ett år. Nå kom det noen geleputer med appelsin i posten i forrige uke. Storebror digger de, men lillesøster spyttet ut. Tror det er den geleaktige konsistensen. Anyhur, geleputene inneholder ikke "kunstig" søtning, men "naturlige" søtstoff som xylitol, sorbitol og sukralose. Det er ingen e-stoff i listen over ingredienser i motsetning til listen i den vanlige tranen deres.
en gelepute inneholder 382 mg Omega 3, og 300 mg DHA og 40 mg EPA + øvrige omega3 fettsyrer, 42 mg.
Jeg har gitt kapsler til mine siden de var ca 1 år, ringte produsenten for å sjekke aldersgrensen dere, og de sa det var fordi noen unger lettere setter ting i halsen enn andre.