Sv: Pedofil politimann dømt - og identfisert i media
Jeg syns du er inne på en farlig tankegang når du argumenterer for at de seksuelle aldersgrensene er relative. Hvis man kun ser på tallene som om det var matematikk, så kunne man kanskje argumentert slik du gjør. Men etikken i det du gjør der er forkastelig. Ved å si at forskjellige land har forskjellige grenser, og derfor er det ikke moralsk galt å bryte den loven, så prøver du å flytte på en del grenser som ikke skal beveges i det hele tatt!
Det er ikke lov, det skal ikke være lov, det bør ikke være lov, og det må ikke være lov, for en voksen å ha et seksuelt forhold til et barn. Når man er under 16, så er man et barn. Jeg har kjenner ganske mange ungdommer i aldersgruppen rett under 16, og etterhvert som man blir mer kjent med dem så ser man hvor sårbare de er. De SKAL IKKE settes i en situasjon der de må ta et valg om hvorvidt de vil ha et seksuelt forhold til en voksen. Den voksne har ansvar for å holde seg unna, og klarer h'n ikke det basert på indre retningslinjer, så skal h'n vite at loven er klinkende klar.
18, 19 og 20-åringer som er ute etter ungdomsskolejenter er lavpanna tapere. Dødsstraff er å ta litt hardt i, men fengelsstraff; gjerne for meg.