Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 21:37   #381
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Kanskje jeg oppfattes som et nek av den grunn, og jeg føler virkelig jeg har tråkket i baret de siste dagene pga. et någet uheldig ordvalg som Enkelte valgte å trekke ut over alle landegrenser hva relevanse for det opprinnelige temaet angår.

Haha, ja. Samme tendens gjør at jeg er mindre aktiv/skriver mindre enn jeg ellers kanskje ville gjort, siden jeg synes flisespikking bare for moro skyld er ganske *gjesp*.

I tillegg virker det som om det er store krav ("") til grundighet og dermed tilstedeværelse i diskusjonene - noe som er veldig bra og hever kvaliteten - men som gjør at det blir høyere terskel for å hive seg på. Det er jo naturlig.

Ellers synes jeg FP virker som et bra sted, selv om jeg er litt for ny til å ha den hele og store oversikten.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 21:40   #382
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har funnet svaret. Om det skal være en elite som er så himla stusselig at jeg skal telles med i den så er det ikke rart denne sjappa går ned med flagget på halv stang.

Forøvrig - takk for tillit og komplimenten jeg tok det som, men det er så langt fra min virkelighetsfølelse at jeg egentlig blir rimelig satt ut.

Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 21:41   #383
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savner også en opphetet debatt, har vridd hjernen min i det siste, og det er egentlig mye jeg kunne tenke meg å diskutere, men pga lite tid (altså, 24 timer? Hvilken idijåt fant ut at det var nok?) har det blitt med tankene. Denne tråden slo derimot bra an, den er sånn passe overfladisk noe som gjør den enkel å følge opp.

Gammel 06-10-10, 21:45   #384
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj, er så lei av denne forumelite greia, som om forumet ikke er summen av alle brukerne. Hver og en her inne er en del av FP og noen markerer seg mer en andre. Sånn som det er alle andre steder i samfunnet. At man trenger å være velformulert, skrive grammatisk korrekt og stave riktig for å være en del av dette forumet er jeg et bevis på at ikke stemmer. Det blir satt pris på, men det er ikke et must.

For meg er det like lite greit og karakterisere noen som nek/pakk som det er å beskylde andre for å være ekskluderende og elitemobb, liksom.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 22:18   #385
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært bortreist, nærmere bestemt opptatt med å fornye garderoben, trosse t-banestreiker, sykle på ergometersykkel og delta i viktige møter i London. Derfor har dessverre forumet vært avkåret fra mine innlegg om klær, pærefasong, obskure bekkenskader og mislykkede treningsøkter i hele fem dager. (Hadde det ikke vært for at bagasjen min takket være ett eller annet fjols står igjen på Heathrow, ville jeg selvfølgelig vært opptatt med å spamme shoppingtråden as we speak. )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 22:34   #386
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Æsj, er så lei av denne forumelite greia, som om forumet ikke er summen av alle brukerne. Hver og en her inne er en del av FP og noen markerer seg mer en andre. Sånn som det er alle andre steder i samfunnet. At man trenger å være velformulert, skrive grammatisk korrekt og stave riktig for å være en del av dette forumet er jeg et bevis på at ikke stemmer. Det blir satt pris på, men det er ikke et must.

For meg er det like lite greit og karakterisere noen som nek/pakk som det er å beskylde andre for å være ekskluderende og elitemobb, liksom.

Det var jeg som brukte pakk-ordet først, tror jeg og det var IRONI.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 22:36   #387
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har vært bortreist, nærmere bestemt opptatt med å fornye garderoben, trosse t-banestreiker, sykle på ergometersykkel og delta i viktige møter i London. Derfor har dessverre forumet vært avkåret fra mine innlegg om klær, pærefasong, obskure bekkenskader og mislykkede treningsøkter i hele fem dager. (Hadde det ikke vært for at bagasjen min takket være ett eller annet fjols står igjen på Heathrow, ville jeg selvfølgelig vært opptatt med å spamme shoppingtråden as we speak. )

Ja, jeg syntes nok forumet hadde hatt et kvalitetsløft de siste dagene.

(finner du ikke bilder på nett, da?) Håper bagasjen din kommer vel frem!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 22:44   #388
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes at det er et personlig ansvar, helt klart. Man kan absolutt mene at det er kjedeligere enn før, men da bør man gjøre noe med det selv, ikke forvente at andre skal gjøre det. Mener jeg.

Jeg synes det er rart å starte en tråd for å spørre om årsaken til at enkelte er mindre her, for så og ikke "godta" svarene. Det minner meg litt om fysioterapeuten som gnålte i evigheter om å få en forklaring på at jeg ikke ville kjøpe alternative produkter av ham, og når jeg til slutt ga et svar - så var svaret mitt uakseptabelt. Det at folk tar seg tid til å gi en forklaring på mer fravær synes jeg er fint, uansett hva årsaken til fraværet måtte være. Da skjønner man hvordan de som er mer fraværende tenker. Man har jo ulike behov for bruken av forumet, og for meg er det rart å tenke at folk som har prioritert bort forumet i en periode (eller for alltid) har et personlig ansvar for å holde forumet aktivt og interessant. De har gjort en prioritering for sin egen del rett og slett. Hvis man syter og klager i andre type tråder enn denne, som direkte oppfordrer til å gi en årsak, så synes jeg at saken stiller seg ganske annerledes.

Nå høres det ut som om jeg er motstander av det å skape positivitet og oppfordre til å være aktiv og løsningsorientert. Det er jeg ikke altså, og det er fint at det med å ta ansvar tas opp. Men jeg tenker at dette bør være en generell oppfordring, ikke en oppfordring kun til de som er mindre her fordi de synes forumet er kjedelig. Man kan jo også være av de som tar ansvar, men fortsatt kjeder seg eller er lei.

Gammel 06-10-10, 22:45   #389
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså, det som ikke er til å unngå, er at personer som har diskutert Store Ting nesten daglig i flere år til slutt føler at man har dekket temmelig mye. Det er ikke nødvendigvis arrogant å ikke gå inn på nok en "Tisser du i dusjen"-tråd, selv om den kommer fra nye brukere?

Jeg tror rett og slett man blir litt mett av å være på forum etter hvert. Eller i hvert fall innimellom.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 22:46   #390
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elinblu! Foff inn i Knausgård-tråden!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 22:53   #391
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men altså, det som ikke er til å unngå, er at personer som har diskutert Store Ting nesten daglig i flere år til slutt føler at man har dekket temmelig mye. Det er ikke nødvendigvis arrogant å ikke gå inn på nok en "Tisser du i dusjen"-tråd, selv om den kommer fra nye brukere?

Jeg tror rett og slett man blir litt mett av å være på forum etter hvert. Eller i hvert fall innimellom.

Der fikk du i grunn sagt noe av det jeg ville få fram, men ikke klarte å formidle. At folk kan kjede seg av naturlige grunner etterhvert, at det skjer en bortprioritering - slik som vi gjør på mange andre områder i livet. .

Gammel 06-10-10, 23:04   #392
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes det er rart å starte en tråd for å spørre om årsaken til at enkelte er mindre her, for så og ikke "godta" svarene.

Godtar jeg ikke svarene?

Gammel 06-10-10, 23:11   #393
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Der fikk du i grunn sagt noe av det jeg ville få fram, men ikke klarte å formidle. At folk kan kjede seg av naturlige grunner etterhvert, at det skjer en bortprioritering - slik som vi gjør på mange andre områder i livet. .

Ja, men det er noe annet å si at jeg kjeder meg her enn å si det er kjedelig her.

Gammel 06-10-10, 23:14   #394
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg savner også en opphetet debatt, har vridd hjernen min i det siste, og det er egentlig mye jeg kunne tenke meg å diskutere, men pga lite tid (altså, 24 timer? Hvilken idijåt fant ut at det var nok?) har det blitt med tankene. Denne tråden slo derimot bra an, den er sånn passe overfladisk noe som gjør den enkel å følge opp.

Religion og tro bruker å slå an

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 23:47   #395
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Godtar jeg ikke svarene?

Jeg skrev godta i gåsetegn, fordi dette ikke har blitt sagt direkte - men at jeg opplever argumenteringen litt på den måten. At hvis man svarer oppriktig på et ganske direkte spørsmål og forklarer at forumet er bortprioritert blant annet på grunn av at man selv synes at forumet har blitt mer kjedelig, så "godtas"ikke svaret - man stilles til personlig ansvar for å gjøre noe med saken. Hva med alle de som er her mindre på grunn av at man synes forumet ikke er like bra etter at bloggene kom? Bør de ta ansvar, og jobbe aktivt mot bloggorama for å kunne uttale seg? Jeg liker tanken om å ta ansvar altså. Jeg blir bare redd for at vi krever for mye av brukere som har tatt et valg som innebærer mindre FP. Det er et ærlig valg, og jeg tenker at deltagelse på FP ikke behøver å innebære noe større ansvar enn det å følge forumreglene. Jeg foretrekker at gamle FPere stikker nesa innom sjeldnere, enn å trekke seg unna fordi forumet krever en slik og slik type innsats, i den og den type tråder.

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Ja, men det er noe annet å si at jeg kjeder meg her enn å si det er kjedelig her.

Jeg liker bedre den første måten å uttale seg på kommunikasjonsmessig, men jeg kan ikke si at jeg opplever innholdet i det som blir sagt så veldig forskjellig som et svar på denne trådens tema.

Gammel 07-10-10, 00:11   #396
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Tisse i dusjen?! Seriøst??

Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012.
baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 00:13   #397
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Klart det, men dem som har vært her lengst bør kanskje åpne opp øynene for andre brukere enn dem de alltid diskuterer med? Jeg synes stadig jeg ser at brukere som ikke pleier å være aktive i diskusjoner blir oversett til fordel for de samme gamle (som kjenner hverandre privat?). Ikke rart diskusjoner blir kjedelige og forutsigbare da. Hvor gøy er det å si meningen sin hvis ingen viser interesse for den?

Gammel 07-10-10, 00:17   #398
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Jaaa, er du helt bortreist eller!?? Det er da helt normalt det!!

Gammel 07-10-10, 00:25   #399
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Det er faktisk nesten like normalt som ikke å tisse i dusjen. Iallefall hvis brukerne på NM er representative for befolkningen. Se her.

Gammel 07-10-10, 00:28   #400
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tisset i dusjen en gang! :tilstår: Men det var min dusj og jeg var dausjuk med urinveisinfeksjon og tisset en skvett sånn ca hvert andre sekund. Jeg siktet på sluken, og fikk ikke varige men.

Sånn rent bortsett fra at jeg ville syntes det var dritekkelt om andre gjorde det, så ser jeg egentlig ikke helt problemet med å tisse i dusjen. Hadde jeg vært singel hadde jeg sikkert gjort det flere ganger. :lat:

Og ute etter å få opp temperaturen på FP.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:24.