Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 21:44   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes at det er et personlig ansvar, helt klart. Man kan absolutt mene at det er kjedeligere enn før, men da bør man gjøre noe med det selv, ikke forvente at andre skal gjøre det. Mener jeg.

Jeg synes det er rart å starte en tråd for å spørre om årsaken til at enkelte er mindre her, for så og ikke "godta" svarene. Det minner meg litt om fysioterapeuten som gnålte i evigheter om å få en forklaring på at jeg ikke ville kjøpe alternative produkter av ham, og når jeg til slutt ga et svar - så var svaret mitt uakseptabelt. Det at folk tar seg tid til å gi en forklaring på mer fravær synes jeg er fint, uansett hva årsaken til fraværet måtte være. Da skjønner man hvordan de som er mer fraværende tenker. Man har jo ulike behov for bruken av forumet, og for meg er det rart å tenke at folk som har prioritert bort forumet i en periode (eller for alltid) har et personlig ansvar for å holde forumet aktivt og interessant. De har gjort en prioritering for sin egen del rett og slett. Hvis man syter og klager i andre type tråder enn denne, som direkte oppfordrer til å gi en årsak, så synes jeg at saken stiller seg ganske annerledes.

Nå høres det ut som om jeg er motstander av det å skape positivitet og oppfordre til å være aktiv og løsningsorientert. Det er jeg ikke altså, og det er fint at det med å ta ansvar tas opp. Men jeg tenker at dette bør være en generell oppfordring, ikke en oppfordring kun til de som er mindre her fordi de synes forumet er kjedelig. Man kan jo også være av de som tar ansvar, men fortsatt kjeder seg eller er lei.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.