Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Om forumtone og takhøyde

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 17:33   #10
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg anser meg som medlem av et fellesskap. Et forumfellesskap, et lite samfunn. Jeg mener at alle brukerne av det samfunnet bør ta vare på hverandre, stille opp for hverandre, på tross av uenigheter om sak.

Og når du da insinuerer mobbing i det samfunnet jeg føler at jeg er blitt en del av, og jeg mener det er en urimelig påstand, sier jeg i fra!

Det er ikke værre enn det. Personangrep? Hvor? Når?

Du har ropt om mobbing før, og det virker som selvutnevnt forumpoliti. Å si meningen sin er greit, og da får man vel også tåle å bli motsagt, uten å kalle det mobbing. Selv om flere er enige, betyr ikke det at de "rotter seg sammen". :åppklarer:
Ikke leter jeg ette noe å ta deg på heller, det blir for kjedelig. Jeg kan ikke noe for at du uttaler deg surmaga og hårsårt. Etter MIN oppfatning.

Jeg skjønner at du har fått blod på tann nå, men jeg synes denne diskusjonen har tatt helt av på feil spor Line! Ifølge det flotte innlegget som Desembermamma startet med
Og jeg gidder rett og slett ikke å svare deg på det du har skrevet over om meg, om selvutnevnt forumpoliti, gale med avateren min,at jeg uttaler meg surmagra og hårsårt. Sikkert noe mer hvis du leiter godt etter i innleggene mine. Men jeg tror du vil bli skuffet!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.