Sv: Om forumtone og takhøyde
Opprinnelig lagt inn av perper, her.
Ikke beskyld andre for personangrep, så gjør du det samme selv! Greit vi hadde trøbbel i en annen tråd, men jeg håper den saken er "case closed" og at du kan legge det bak deg! For dette er ingen tjent med.: Og når jeg skrev mobbing...hmmm, så kunne jeg sikkert ha lagt til en slik smileys , for det var ikke vondt ment. men slik er det med et forum, hvor alt selvfølgelig er skriftlig og man ikke alltid skjønner hva folk mener. Denne var heller ikke rettet til deg, men alikevel, så lurer jeg på om du "leter" etter noe å ta meg på. Isåtilfelle er det bare barnslig, hvis ikke så beklager jeg:kanvigiossnå:
Jeg anser meg som medlem av et fellesskap. Et forumfellesskap, et lite samfunn. Jeg mener at alle brukerne av det samfunnet bør ta vare på hverandre, stille opp for hverandre, på tross av uenigheter om sak.
Og når du da insinuerer mobbing i det samfunnet jeg føler at jeg er blitt en del av, og jeg mener det er en urimelig påstand, sier jeg i fra!
Det er ikke værre enn det. Personangrep? Hvor? Når?
Du har ropt om mobbing før, og det virker som selvutnevnt forumpoliti. Å si meningen sin er greit, og da får man vel også tåle å bli motsagt, uten å kalle det mobbing. Selv om flere er enige, betyr ikke det at de "rotter seg sammen". :åppklarer:
Ikke leter jeg ette noe å ta deg på heller, det blir for kjedelig. Jeg kan ikke noe for at du uttaler deg surmaga og hårsårt. Etter MIN oppfatning.
|