Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Om forumtone og takhøyde

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 17:14   #10
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Herregud!

Dette er ikke mobbing: Jeg synes du virker ganske surmaga og hårsår. :ærlig:
Jeg får også trøbbel med å lese innleggene dine uten å tenke på en liten gutt, at det er hans som skriver, når jeg ser det toget. Sorry.

Om det er mobbing eller en ærlig mening? Tja, tell me.

Ikke beskyld andre for personangrep, så gjør du det samme selv! Greit vi hadde trøbbel i en annen tråd, men jeg håper den saken er "case closed" og at du kan legge det bak deg! For dette er ingen tjent med.: Og når jeg skrev mobbing...hmmm, så kunne jeg sikkert ha lagt til en slik smileys , for det var ikke vondt ment. men slik er det med et forum, hvor alt selvfølgelig er skriftlig og man ikke alltid skjønner hva folk mener. Denne var heller ikke rettet til deg, men alikevel, så lurer jeg på om du "leter" etter noe å ta meg på. Isåtilfelle er det bare barnslig, hvis ikke så beklager jeg:kanvigiossnå:

Og takk for tyttebæret, men du får ikke et tilbake:gniten:

Sist redigert av Pelikan : 16-02-07 kl 17:19. Årsak: Måtte takke for tyttebæret:-)
Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.