Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Om forumtone og takhøyde

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 15:35   #11
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tror ikke så mye det er at folk ikke skjønner at de risikerer det. Jeg vet i alle fall veldig godt at folk fra RL fint kan kjenne meg igjen på FP uten at jeg vet om det - jeg vil bare gjerne gi uttrykk for at jeg i så fall ville foretrekke at de fortalte meg det. Naturligvis kan jeg hverken kreve eller kontrollere at de gjør det likevel. Og jeg har alltid i bakhodet at hvem som helst kan lese det jeg skriver på åpne fora.

Tja, jeg har inntrykk av at enkelte ikke skjønner det. Jeg hadde faktisk tenkt å nevne deg som eksempel på en av dem som klarer å være personlige uten å være private . (Avsporing: jeg liker også best smiley i setningen den hører til.)

Jeg kan i alle fall ikke forstå hvordan folk kan ha i bakhodet at hvem som helst kan lese og fremdeles forteller en del av det de gjør. Men det har vel igjen med forskjellig oppfatning av forumtone, at det for noen fremstår som selvfølgelig at det som skrives på et forum forblir der.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.