|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
flisespikker
|
Sv: Om forumtone og takhøyde
Poenget er vel heller at du prikker ganske mye, safran, og kanskje rødprikker mer enn mange andre. Når lykkeliten02 sier at hun også har fått slike prikker fra deg, så synes jeg det hjelper til å dempe oppfatningen av at du er "spesielt ute etter" bina. Hvis du gjør slik overfor alle du er uenig med, for eksempel, så er det jo ikke uttrykk for noen forfølgelse overfor én bestemt bruker, da er det bare slik du bruker prikkesystemet.
|
|
|
#142 |
|
saftig
|
Det beste hadde kanskje vært om du hadde fortalt én versjon og holdt deg til den. Jeg har kun konfontert deg med ting du selv har hevdet.
Du har et poeng - jeg bruker prikkene ganske mye. Og jeg bruker rødprikkene mer enn mange andre. Det jeg reagerte på er at hun beskylder meg for å være stygg på prikkene, noe jeg mener jeg ikke er.
|
|
|
#143 |
|
villende
|
Sv: Om forumtone og takhøydeTilbake på sporet: Jeg syns faktisk at denne avsporingen viste nettopp noe av det som forumet skal stå for – takhøyde. |
|
|
|
|
|
#145 |
|
Ustabil
|
Jeg gir deg opp, Safran. |
|
|
|
|
|
#147 |
|
"De"
|
Sv: Om forumtone og takhøydeJeg er temmelig sikker på at safran ikke er ute etter noen som helst. Hun har jo til og med rødprikket meg, selv om jeg vet at hun elsker meg høyt og inderlig.
|
|
|
#148 |
|
saftig
|
Ikke sant?
|
|
|
#151 |
|
Leser
|
|
|
|
#152 |
|
Ekvilist
|
Joda, jeg ser poenget ditt. Men slik det er nå, vet jeg at flere gode debattanter trekker seg ut fra diskusjoner her på FP på grunn av at interessante diskusjoner sporer helt av, og dreier seg om enkeltpersoner og preges av skittkasting. Hvis vi får en avsporingsfunksjon synes jeg diskusjonen som har spunnet ut i denne tråden hadde stått helt fint (med-juicy-stuff-og-spenning-og-alt-det-der) i egen tråd.
|
|
|
#153 |
|
kamerat
|
Sv: Om forumtone og takhøydeMan kan gafle med multiquote-funksjonen. Velg det innlegget/de innleggene man vil gafle fra med multiquoteknappen (mellom quote og hurtigsvar), start ny tråd, si ja til å ta med sitater fra andre diskusjoner (under rammen man skriver i), og voilà!
|
|
|
#155 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om forumtone og takhøydeJeg skjønner at jeg bør lese denne tråden. Så synd at jeg straks må gå på jobb. Jaja, jeg får spare den til seinere. |
|
|
|
|
|
#156 |
|
villende
|
Jeg skjønner hva dere mener. Jeg er veldig motstander av sletting. |
|
|
|
|
|
#157 |
|
Administrator
|
Problemet med den gaffelfunksjonen som er tilgjengelig er at den ikke legger igjen noen melding her om at tråden er avsporet. Alle som da deltar her, ville ikke sett at nå var et engasjerende tema tatt opp en annen plass, og de som ikke deltar her ville sittet å klødd seg i hodet fordi de ikke aner hva som er grunnlaget for en eventuellt opphetet debatt i en seperat tråd som ikke står helt på egne ben. Når funksjonen legger igjen melding begge veier, så kommer den her også. |
|
|
|
|
|
#158 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Om forumtone og takhøyde:sklir inn på et bananskall:
|
|
|
#159 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om forumtone og takhøydeDette er et forum. På internett. På datamaskinen. Som har en AV-knapp. |
|
|
|
![]() |
|
|