|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har barna fri når dere har fri?Eg jobbar fullt og har ungane mine annakvar veke. Når eg har fri er det stort sett i forbindelse med reiser og da er dei med om det er det dei skal, eller ikkje om dei ikkje skal.
![]() |
![]() |
#102 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har barna fri når dere har fri?Jeg jobber bare 50%, og guttungen har en fast fridag i uka. De andre dagene jeg har fri fra jobb er han alltid i bhg. Som regel fordi han vil, men av og til fordi jeg skal gjøre ting/ærender som han ville synes var drepende kjedelig.
![]() |
#103 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har barna fri når dere har fri?Jeg er lærer og har selvsagt hatt dem hjemme alle feriene både da de gikk i barnehagen og på sfo. Det er jo så deilig med slike langsomme dager for oss alle. De siste årene har jeg hatt en fridag og da har yngste ikke hatt sfo den dagen og kommet tidlig hjem til meg. Deilig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Har barna fri når dere har fri?Ja som regel. Mindre stress for meg å slippe å levere og hente dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|