|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#461 |
|
Ekvilist
|
Sv: SE Xperia-trådenSamme problem med lyden her Albertine. Jeg får aldri somla meg til å levere min til reparasjon.
|
|
|
#462 |
|
Passiv
|
Sv: SE Xperia-tråden
Se post et par hakk over purringen din du. |
|
|
|
#463 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#464 |
|
Unik
|
Sv: SE Xperia-trådenMinnekortet ligger ofte i pakka. Altså det er ikkje satt inn i mobilen når du får den.
|
|
|
#465 |
|
En anelse distre
Sv: SE Xperia-trådenHmm, da kan jeg begynne å lure på om jeg ikke har noe minnekort, jeg ser i allefall absolutt ingenting. Det lå heller ikke eska da jeg mottok tlf. Når jeg går inn på tlf står det at minnekort er utløst, men det står også hvor mye plass som er ledig på det. *liker ikke ting jeg ikke forstår* |
|
|
|
|
|
#467 |
|
geskjeftig
|
Jeg har trøbbel med at telefonen min ikke finner minnekortet av seg selv om den har vært avslått. Minnekortet er der det skal være, det, men telefonen finner det ikke. Det hjelper at jeg tar det inn og ut, men så ofte som denne går tom for strøm, hadde det vært kjekt å slippe.
|
|
|
#468 |
|
En anelse distre
Meg du svarer? Jeg aner ikke hvordan det ser ut (eller hvor det er), men mener bestemt det skal være på samme plass som simkortet, i allefall ser det slik ut inne i tlf der det er avbildet hvordan minnekortet skal ligge. |
|
|
|
|
|
#469 |
|
En anelse distre
Sv: SE Xperia-trådenNei, nei. Jeg tuller så fælt. Nå tror jeg sannelig jeg har funnet ut hvor minnekortet er. Det skal jo selvsagt ikke være på samme plass som sim-kortet. *doh*. Men fra siden på tlf derimot, der kan det hende jeg har funnet noe lurt. Ser sannelig ut som det sitter et minnekort der, men hvordan jeg evnt tar det ut greier jeg selvsagt ikke helt forstå. Ting tar litt tid her i gården noen ganger. |
|
|
|
|
|
#470 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SE Xperia-trådenJeg lurer på om jeg heller mer og mer mot iPhone.....? |
|
|
|
|
|
#471 |
|
geskjeftig
|
Du trykker forsiktig på det, så spretter det ut. På samme måte som i en minnekortleser i pc.
|
|
|
#473 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: SE Xperia-trådenJeg synes dette høres ut som sn snasen telefon. Mini-en, altså. Men det hrøes også fryktelig vanskelig ut, og at mange har mye problemer med disse. Er det sånn? Bør jeg ikke velge denne? Heller HTC Wildfire? (Ja, jeg vil ha en som er liten). Og hvor får man i såfall kjøpt den, uten abo, i andre farger enn svart?
|
|
|
#474 |
|
geskjeftig
|
Sv: SE Xperia-trådenJeg er, sånn alt i alt, ganske fornøyd med min Mini Pro, Kanina.
|
|
|
#475 |
|
En anelse distre
Altså, jeg tror dette er en super tlf. Mine problemer med den må du se langt bort i fra i allefall, det går bare på mine egenskaper til å ikke tenke så veldig logisk noen ganger. |
|
|
|
|
|
#476 |
|
Sviiisj!!
|
|
|
|
#477 |
|
En anelse distre
Sv: SE Xperia-trådenUæææ, nå vil plutselig ikke tlf la meg sende sms, eller motta for den saks skyld. Jeg kan ringe med den. Har lett igjennom alle instillingene uten å finne noe galt. Noen som har en formening om hva jeg kan gjøre/hvor jeg kan se på tlf for å finne evnt feil? har ikke gjort annet på tlf enn å være tilkoblet med kabel til maskina på SE PC Companion. |
|
|
|
|
|
#478 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Nå har jeg X10, men det er vel samme oppbyggingen. Jeg trøblet med MMS'ene. Men da gikk jeg på Innstillinger - Trådløse nett - MobileNettverk - Automatiske Internetinnstillinger. Det løste i alle fall MMS'problemene og kanskje det løser dine problemer også?
|
|
|
#479 |
|
En anelse distre
Takk for tipset, men det funker ikke her. Kan ikke fatte hva som er galt. Har undersøkt med andre som har One Call så det er i allefall ikke hos operatøren problemet ligger her. Det er meg, som vanlig. |
|
|
|
|
|
#480 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Sv: SE Xperia-trådenHar noen opplevd når noen ringer, så hører de ikke deg snakke, men får bare skrapelyder? Jeg har det problemet nå. Husker jeg hadde det en gang tidligere også, men da ble problemet borte av seg selv dagen etter. For et par dager siden begynte dette igjen! Nå har jeg oppdatert programvaren på telefonen, og har fortsatt det samme problemet!
|
![]() |
|
|