Sv: SE Xperia-tråden
Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.
Jeg synes dette høres ut som sn snasen telefon. Mini-en, altså. Men det hrøes også fryktelig vanskelig ut, og at mange har mye problemer med disse. Er det sånn? Bør jeg ikke velge denne? Heller HTC Wildfire? (Ja, jeg vil ha en som er liten). Og hvor får man i såfall kjøpt den, uten abo, i andre farger enn svart?
Altså, jeg tror dette er en super tlf. Mine problemer med den må du se langt bort i fra i allefall, det går bare på mine egenskaper til å ikke tenke så veldig logisk noen ganger. 
Men jeg er enig i at batterikapasiteten ikke er all verden, men det kan også ha en sammenheng med at jeg gjerne har den tilkoblet anlegget på jobb for å spille fra Spotify. Da går det jo selvsagt mer strøm. Et annet minus er at jeg noen ganger synes det er vanskelig å vite om jeg uten å vite det er tilkoblet Internett, men det er jo et tydelig symbol der som markerer om man er tilkoblet eller ikke. (Jeg merket i dag at selv om jeg spilte fra Spotify offline så blinket Internettsymbolet som tydet på at jeg var på nett likevel). Ellers synes jeg det er litt vanskelig å bla mellom meldingene på den, men det er nok noe jeg ikke helt forstår enda. (som med alt annet). Ja, og litt vanskelig å svare når noen ringer da touchen ikke henger med.
Hmm, virker ikke som om jeg prøvde å overbevise deg om å kjøpe den, akkurat. 
|