Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Jeg blir redd ...

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-10, 10:57   #61
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg blir redd ...

Hadde jeg vært deg, hadde jeg drukket et lite glass cola hver morgen. That's it. Det tror jeg kroppen tåler like bra som å bælme innpå masse en gang i uka. Så kan du jo se om du klarer å kutte det også med tid og stunder.

Gammel 15-09-10, 11:13   #62
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg drukket et lite glass cola hver morgen. That's it. Det tror jeg kroppen tåler like bra som å bælme innpå masse en gang i uka. Så kan du jo se om du klarer å kutte det også med tid og stunder.

Hvorfor det? Hun har jo klart å slutte, det er jo det beste hun kan gjøre.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 11:59   #63
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Leste ikke hele tråden før jeg svarte...

Gammel 15-09-10, 12:23   #64
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

i 2-3 dager.

Gammel 15-09-10, 12:29   #65
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

i 2-3 dager.

Du har jo sluttet, si det til deg selv og de rundt deg.
Du er over det verste, til og med!
Så må du belønne deg selv, kjøp noe du ønsker deg (ikke cola...) eller bestill en time til massasje e.l. - det fortjener du med alle de pengene du nå kommer til å spare! Tusenvis av kroner i året, og bedre helse.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 20:27   #66
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

, flinka! Og røykeslutt samtidig, ikke verst. Jeg er avvent colalightiker, og det er virkelig deilig når en bare ikke har lyst på det lenger! Stå på!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 12:01   #67
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du får kjøpt noen skikkelig vonde koffeinholdige drops i Sverige, trenger ikke mange posene for de er skikkelig vonde!!

Ellers, det går faktisk ann å drikke vann, jeg er like overrasket over det som deg, men om du slenger oppi noen dråper med sitron og litt isbiter, så blir det faktisk! godt.

Coca-coliker? :btdt: OG overlevd!! Nå: X-coca-coliker!!

Gammel 19-09-10, 12:13   #68
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Du har min dypeste medfølelse. Jeg drakk så mye pepsi max i en periode at jeg fikk hodepine da jeg kuttet ut. Jeg liker heller ikke kaffe. Eller, det er vel mer riktig å si at jeg ikke kan utstå kaffe. Jeg blir fysisk kvalm bare av lukten. :spy: Men jeg har fallt fullstendig for kaffe latte fra 7-eleven. Jeg må ha en hver morgen på vei til skolen. Med vaniljesirup. Tre-fire pump, og en stor kaffe latte. Den smaker nesten ikke kaffe i det det hele tatt, mer som vaniljekakao.

Men da er du vel like langt i og med at den vaniljesausen ikke akkurat er sukkerfri?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Potensiell showstopper:

Dag 3. Har faktisk ikke fått hodepine enda. Den superobservante leser har fått med seg at jeg kutter røyk i samme slengen (har en tullevane på et par sigaretter om dagen), men det går greit så langt.

Utrolig bra!

Gammel 19-09-10, 12:21   #69
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er også coca-holiker....skikkelig coca cola, ikke noe annet duger....Men jeg holder på å trappe ned, og jeg har iallefall halvert coladrikkinga. Har begynnt å kjøpe vann og smoothie og er på god vei . Skal unne meg selv å drikke litt coca cola på lørdag, men ikke lenger på jobb eller hjemme om kvelden. Jeg har tenkt å kjøpe meg en fin flaske og ta med vann hjemmenfra, istedetfor å kjøpe vann hele dagen. (jobber ute som selger, og dermed er ikke vanndispenser tingen).

Jobbet tidligere på kontor, og da hadde vi vanndispenser, da drakk jeg litervis med vann hver dag og savnet ikke cola.

Før jeg sluttet å røyke, var jeg kaffekjerring også, gikk det for lang tid om morgenen før jeg drakk kaffe, så fikk jeg hodepine fra helv.....
Da jeg sluttet å røyke, gikk kaffedrikkinga automatisk ned, så nå er det kun en kaffekopp i bilen på vei inn til Oslo om morgenen og det holder. (også slipper jeg all doflyginga som kommer av kaffedrikkinga ).

Jupp, kanskje jeg rett og slett skal slenge meg på....kutte helt ut cola i ukedagene....begynner i morgen DEN DAG

Synes forresten du har vært VELDIG VELDIG FLINK

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 12:55   #70
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror ikke det kan være noen tvil av at man får mindre kviser om man kutter ut cola og andre sukkerbomber. Jeg merker ihvertfall stor forskjell på sjokoladeinntaket mitt og huden.

Gammel 19-09-10, 12:57   #71
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Way to go, Snipa! Imponert!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 13:33   #72
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Jeg tror ikke det kan være noen tvil av at man får mindre kviser om man kutter ut cola og andre sukkerbomber. Jeg merker ihvertfall stor forskjell på sjokoladeinntaket mitt og huden.

Jeg har vel hatt sånn ca 3 kviser i hele mitt liv...

Gammel 19-09-10, 14:24   #73
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Jeg har vel hatt sånn ca 3 kviser i hele mitt liv...

Men da er du ikke disponert for det i utgangspunktet og er en av de heldigste personenen i verden. Jeg har alltid undret på om dere kvisefrie er istand til å være takknemlig for det.

Gammel 19-09-10, 17:21   #74
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg har så og si kutta ut brus. Kan drikke eitt glass lørdag kveld eller i selskap, på cafe eller lignande men blir veldig sjelden. Og eg merker VELDIG forskjell på huden, mykje finare og nesten ikkje kviser. Hadde nesten alltid kviser før. Eg har og kutta veldig ned på sjokoladeinntaket.

Gammel 19-09-10, 19:54   #75
turi
representert

Standard

Men da er du ikke disponert for det i utgangspunktet og er en av de heldigste personenen i verden. Jeg har alltid undret på om dere kvisefrie er istand til å være takknemlig for det.

Hm, det stemmer nok at jeg ikke er disponert, og ser ut til at eldste ungen har arvet det etter meg.

Gammel 22-09-10, 01:16   #76
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bare det å ikke drikke cola på jobb er en voldsom prestasjon syns jeg. Klapper megselv på skulderen for det.

Jeg vet! *klapper jeg og*

Jeg er på 8. jobbuke uten brus nå og det slo meg nå at jeg ikke kan huske sist jeg hadde den "jeg bare MÅ ha cola NÅ"-følelsen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 02:52   #77
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg blir redd....

Jeg er veldig veldig glad for at jeg ikke er så glad i brus. Jeg drikker nesten bare vann, melk og vin.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 09:54   #78
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Sv: Jeg blir redd....

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg er veldig veldig glad for at jeg ikke er så glad i brus. Jeg drikker nesten bare vann, melk og vin.

På min jobb tar det seg ikke ut å drikke vin...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.