Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Jeg blir redd ...

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-10, 16:42   #41
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg blir redd ...

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Vi finner en ny quick-fix til deg.

Menn? Unge menn? Modne menn? Hårete menn? Skalla menn? Trente menn? Kule menn? Menn?

Gammel 13-09-10, 17:21   #42
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Is-te inneholder vel koffein, og så er den kald og søt, hvis det kan være et alternativ for å få koffeindosen din om morgenen?

Gammel 13-09-10, 17:23   #43
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Menn? Unge menn? Modne menn? Hårete menn? Skalla menn? Trente menn? Kule menn? Menn?

Menn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 18:21   #44
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Men iskaffe mocca, kaffe med 3 pump av vanillje- eller kramellsirup.. Er man ikke da fort oppe i den samme sukkermengden som brus? Totalinntaket spiller selvsagt en rolle.
Men det var kanskje ment som alternativ i en overgangsfase?

Jeg mente hvertfall som en overgang. Jeg likte ikke kaffe før jeg smakte iskaffe, og etter at jeg begynnte å drikke det likte jeg plutselig kaffe. Så nå drikker jeg den svart.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 18:31   #45
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg er avhengig av Pepsi Max og finner virkelig ingenting som erstatter det. Så jeg skjønner godt hvordan du har det. Jeg tror jeg hadde gått for varianten til Skremmern. Altså å kuttet ned, fremfor å kutte ut. Det funker ihvertfall best her. Ta det glasset om morgenen hvis du trenger det og gled deg til et om kvelden.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 18:41   #46
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg slenger meg på gjengen som sier at det er lurt å trappe ned framfor å bråkutte. Jeg har kuttet ned på kaffe flere ganger, og må ta det gradvis for ikke å få hodepine fra helvete. I perioder har jeg drukket så mye kaffe at jeg ikke helt vet akkurat hvor mye, og da er det godt å kutte til to kopper først, og så helt ned til én. Hvis du drikker veldig mye cola må du rett og slett bruke litt tid på å trappe ned tror jeg.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 18:59   #47
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Brått kutt funka best her. Litt blei berre å erte kroppen.

Gammel 13-09-10, 19:04   #48
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Potensiell showstopper:

Syns det er ekkelt med noe varmt som renner ned halsen og brekker meg ofte da.

Gammel 13-09-10, 19:06   #49
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 19:22   #50
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Skal det være noe som helst smak i en latte skal det vøre en liten dasj sjokoladesaus.

Ellers har jeg ingen råd, jeg burde kutte Cola Zeroen, men har ikke motivasjon riktig enda.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 19:30   #51
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag har jeg ikke drukket cola enda, og siden jeg er så sunn og skal på pilateskurs i dag, så tenkte jeg la det være.

Gratulerer med colakutt!!!!

Nå har du slutta, det blir rart noen dager, men det går bra! Tygg tyggis og drikk vann. Kjøp deg en lekker vannflaske, og fyll vann hjemmefra.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 19:32   #52
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Men, det er vel ikke noe nytt og revolusjonerende at cola er usunt for kroppen? Høres nesten ut som om det er noe nytt som er oppdaget.

Gammel 13-09-10, 19:58   #53
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ingen brusdrikker, så der har jeg ingen gode råd.
Men jeg er avhengig av koffein for å overleve hverdagen (sovner overalt uten, hvorsomhelst, nårsomhelst).
Før jeg fikk koffeintabletter på resept, og før jeg fant ut at man kunne kjøpe koffeintabletter reseptfritt i Sverige, overlevde jeg på Red Bull light. Ingenting sukker, men masse koffein.

Jeg klarer virkelig ikke kaffesmak, på ingen måte, ikke litt engang. Har virkelig prøvd alle varianter, også baileys med kaffe til og med det var ikke godt. Baileys drikker man bar.

Så, prøvd Red Bull, bli kjent med en svenske, eller godsnakk med legen din.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 20:24   #54
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Før så drakk jeg brus hver dag på jobb, men etter jeg kom tilbake fra permisjon bestemte jeg meg for å slutte med det. Det var ikke lett! Noen dager skriver jeg veldig fort på tastaturet, for å si det slik. Hver dag uten er en liten seier. Jeg får ikke skryt av andre, men passer på å skryte litt av meg selv.

Fordelen min er at vi ikke har brusautomat på jobben og kantina er ikke i drift for tiden. Men jeg er ofte på matbutikken for å kjøpe lunsj og det var da jeg alltid pleide å kjøpe brus (hvis jeg ikke gjorde det før jobb). Veien bort til kassen gikk jeg alltid forbi brushyllene. Nå har jeg begynt å gå forbi potetgullet i stedet for da blir jeg ikke fristet. Altså, jeg er veldig glad i potetgull og, men jeg forbinder ikke det med jobb.

Men hører jeg lyden av kullsyre når noen åpner en flaske da kommer lysten kastet på meg. Heldigvis sitter jeg med iPoden stort sett på.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 14:33   #55
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

.....

Sist redigert av Myrsnipa : 04-07-13 kl 14:10.
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 14:33   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så FLINK du er!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 14:55   #57
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bra!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 22:52   #58
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Go girl, go!!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 09:37   #59
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

......

Sist redigert av Myrsnipa : 04-07-13 kl 14:10.
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 10:00   #60
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du er råflink!

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.