Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Å kringkaste lovbrudd via Facebook

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-10, 19:44   #11
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å kringkaste lovbrudd via Facebook

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Signerer Embs helhjertet. Logikken med å bryte loven som går på barnas sikkerhet fordi det er praktisk er bare helt på viddene.

De fleste som bryter en lov, ( og som ikke er notorisk kriminelle) gjør det vel fordi de oppfatter egen valg som relativt rasjonelle og Kloke?
Ikke fordi de synes det er skøy å gamble med barnas sikkerhet en lørdagskveld?

Hadde jeg trodd og ment at å la 8 åringen kjøre minilasteren på noe som helst måte satte hans sikkerhet i fare hadde han ikke fått lov til å nærme seg den.
Hadde jeg latt han ruse avgårde på en ATV i 80 km i timen, uten hjelm (hvilket dessverre er ganske vanlig i enkelte miljøer ) så er jeg sannsynligvis uten både hjerne og gangsyn.

De aller fleste som bryter fartsgrensen feks, gjør det jo fordi de mener et er trygt å kjøre fortere enn tillat? (og noen gjør det for spenningen sin del)

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:06.