Sv: Raust utsagn fra Gro Nylander
Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.
Eller er det sånn at det er HELT fy for en partner å overhodet bry seg om hvordan kroppen til kjæresten ser ut, eller helsa eller fysikken?
Jeg må si at jeg hadde ment ett og annet om mannen min valgte å ignorere egen helse, sluttet å trene og ble overvektig.
Hvis man opplever at partneren også en god stund etter fødselen er skrekkelig inaktiv og usunn - er det helt forbudt å føle eller mene noe rundt det?
Tja.
Kankje man kan det - men jeg tror det har fryktlig lite for seg å tro at man har rare innvirkningen på noe så personlig som andres vekt. Om noe, så virker det gjere mot sin hensikt å fokusere på det. Det finnes vel knapt noe menneske som utvikler et overvektsproblem uten å være veldig klar over dette selv? Hva godt skulle det komme ut av at partenren i tillegg uttrykker sin misnøye?
Men nå synes jeg gjerne det er personlighet og attitude som gjør folk hotte - så mannens ekstrakilo og slikt er latterlig irrelevant for meg. Jeg er egentlig ganske fornøyd med at jeg er skrudd sammen sånn, kjenner jeg.
Sist redigert av Pebbles : 07-09-10 kl 18:13.
|