Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilken storby anbefaler dere å reise til?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-10, 16:56   #8
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken storby anbefaler dere å reise til?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jeg kan ikke tro noe annet enn at du har møtt på noen helt merkelige mennesker, fløyel, for jeg kjenner mange som har vært i Barcelona og ingen har noengang opplevd å fått høre slikt. Opplevde dere noe som var skremmende/utrygt, eller er alt basert på advarslene dere fikk i taxi/på hotell?

Vi ble litt med alle advarslene vi fikk når vi ankom Barcelona, og ja, det preget nok oppholdet vårt ganske mye. Vi opplevde ikke noe ubehagelig, men klart med den skremselspropagandaen vi møtte, så blir man jo litt ekstra på vakt. Vi "mellomlandet" der noen dager mellom Paris og Valencia og de stedene var så utrolig fantastiske, så Barcelona ble litt "nedtur"? Og ja, jeg passer på tingene mine når vi er ute å reiser, men jeg følte at vi måtte passe EKSTRA godt på dem i Barcelona.

Og ja, jeg hører "alle" skryter hemningsløst av Barcelona, men for meg så ble ikke opplevelsen like bra. Vi var der i juli, og klart La Rambla var overfylt og mennesketrengslen ble enorm, og når man da har i bakhodet de advarslene vi fikk - så blir det litt anspent.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:06.