|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krisemaksimerer du?Nei.
|
|
|
#43 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krisemaksimerer du?Det med å pusse opp kjøkkenet var satt litt på spissen, men mus og andre gnagere er det verste jeg vet og jeg får helt gåsehud på ryggen bare med tanken på en mus. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Sv: Krisemaksimerer du?
|
|
|
|
#45 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Det er en holdning jeg har lært meg å leve etter også. Jeg var bare nødt...
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krisemaksimerer du?Ja, jeg krisemaksimerer. Jeg er vant med at det som kan gå galt, det går galt. Har slokt brann, tatt gjenopplivning på barn, har blitt overfalt m.m. Så jeg er nok i overkant opptatt av å forutse ting som kan skje, og har en plan A, B og C for hva jeg skal gjøre i gitte situasjoner. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Sånn passe sane
|
Det gjør ikke jeg heller. Men er det å krisemaksimere da? Ordet krisemaksimere er for meg å alltid tro det verste. Og å tro at det "alltid" finnes en mulighet for at noe ille skal skje.
|
|
|
#49 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#50 |
|
Passiv
|
Sv: Krisemaksimerer du?Jeg er igrunnen veldig hysterisk av meg. På enkelte ting. Blir verre om jeg er sliten. |
|
|
|
#51 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Krisemaksimerer du?Er det krisemaksimering å kaste noe man har brukt å fange ekle dyr med?
|
|
|
#52 |
|
Audacious
|
Sv: Krisemaksimerer du?Jeg er veldig laidback på sånne ting som er nevnt i HI og i tråden ellers. Men gi meg et potensielt planleggings- eller transportproblem, og jeg er en gud på krisemaksimering. I to minutter. Før jeg roer meg ned og varter opp med plan A, B, C, D - og kanskje E, på en god dag.
|
|
|
#53 |
|
geskjeftig
|
Sv: Krisemaksimerer du?Nei, ikke så ofte. Da skal jeg være sliten og ellers i ubalanse. Jeg gjør ofte risikovurderinger, selvsagt, men lar meg ikke styre av irrasjonell frykt så ofte.
|
|
|
#54 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Krisemaksimerer du?Jeg har som Floksa alltid sett på meg selv som en krisemaksimerende type, og egentlig fått høre det av mange og, at jeg stresser og er fryktlig nøye på allskens, men etter en del tråder her inne skjønner jeg jo at jeg har mange områder jeg er veldig laidback på. Jeg har aldri følt noe behov for å koke og desinfisere ting som har vært i kontakt med underlivet minn (eller andres, det ville jo betydd at jeg måtte koke mitt eget jevnlig), ei heller for å kaste ting som kan ha vært i kontakt med gnagere eller andre uhumskheter, jeg lager langtidsstekte ting i stekeovnen mens jeg er et helt annet sted, betaler bensinen med barn i bilen, setter på vaskemaskin og oppvaskmaskin om natten eller når jeg går ut, og ville igrunn ikke hatt skrupler med å sende barn på skoletur med ruteferge, rutebuss eller på isfiske for den gangs skyld.
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krisemaksimerer du?Nei,jeg krisemaksimerer sjelden. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Ja, hvis den er kokt og desinfisert med sprit, og man fortsatt vil kaste den. Ikke bare krisemaksimering, egentlig, men fullstendig galskap.
|
|
|
#57 |
|
Passiv
|
Nja. Jeg vil vel sette listen for fullstendig galskap en liten tanke høyere kjenner jeg. |
|
|
|
#60 |
|
Søt og rar
|
Sv: Krisemaksimerer du?Nei. Det er noe jeg gjør svært sjelden.
|
![]() |
|
|